Didier schreefColonFirma Balt in Heerlen (LB) is per 1 December 2010 (=gisteren) gestopt met het vullen van Hydragas vering...

ttdesign6 schreefColonIk wil al bijna voorstellen met de Limburgers in deze zaal zelf een pomp te kopen en het zo gaan oplossen. €80,- vind ik niet normaal...

Bruno schreefColonIk wil niemands rekening hier maken, maar de steeds weerkerende onderwerpen over "te duur" en zo, ergeren me wel een beetje, maar t'is een beetje de tol van de verjonging hier. Hopelijk pikken de oudere members terug wat meer aan, want dat zijn de redders van ons merk.
Spijtige evolutie, want hierdoor, zijn er velen die gewoon met toeleveren van aftermarket of originele spullen, stoppen, om dan bij een ander merk hun heil te vinden, daar waar men nog wel wil betalen voor service en goederen.
Als ik een officiele MG Rover garage had, was ik ook al lang van merk veranderd of gewoon gestopt, ik begrijp die evolutie immers best....

Bruno schreefColonIk mag hopen dat men niet naar de Berg afzakt voor de prijs, maar eerder voor de gezelligheid, door alle MG's met respectievelijke eigenaars, die je er tegenkomt, voor de babbel erbij, en het feit dat je kan zien wat en hoe het gebeurt.

Jodc schreefColonOf ik me nu bij de verjonging moet rekenen (what's the age limit?) of niet doet niet echt terzake, ik wil ook absoluut geen polemiek ontketenen, maar dit lijkt me nogal krasse taal en er zouden best wel wat leden zich geschoffeerd kunnen voelen en dat kan toch ook niet de bedoeling zijn...

ttdesign6 schreefColonIk hoop er nu trouwens niet meer te komen aangezien de bollen van de F weer spik en span zijn
ttdesign6 schreefColonAlleen denk ik niet dat het de jongere generatie is die hier veel wil besparen op auto's. De jongeren hier die een MG hebben, hebben deze auto zeker weten niet gekocht omdat ze geen rode cent te besteden hebt, dan koop je wel een Alto. En daarbij is de jongere generatie net zoveel als de oudere bezig met het opleuken van de auto en wil daar zeker niet op besparen.
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.