BUTTON_POST_REPLY 135 berichten
MGFIM11
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    Re: MGFIM11

    door lucas » za feb 26, 2011 6:08 pm

    RemcovanKuilenburg schreefColonVandaag even naar de Eifel toe om afspraken te maken voor MGFIM11 met een aantal partijen. Even 328 km heen en 328 km terug. Erg leuk maar erg vroeg.


    Ik vermoed de omgeving Daun (Dorint) of Ulmen :wink:
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: MGFIM11

    door RemcovanKuilenburg » za feb 26, 2011 10:23 pm

    Meer Gunderath maar die van jou kwamen ook voorbij flitsen. Nog even langs de Nurnbergring gereden en het is een goede kans dat de keuze bestaat om een rondje te doen over de baan. Dus voor menige een leuke kans om het te doen.
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: MGFIM11

    door RemcovanKuilenburg » za feb 26, 2011 10:46 pm

    Snel kiekje van vanmiddag.

    Afbeelding
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    Re: MGFIM11

    door lucas » zo feb 27, 2011 11:45 am

    RemcovanKuilenburg schreefColonMeer Gunderath maar die van jou kwamen ook voorbij flitsen. Nog even langs de Nurnbergring gereden en het is een goede kans dat de keuze bestaat om een rondje te doen over de baan. Dus voor menige een leuke kans om het te doen.


    2/9-4/9 = de FIM Superbike WM ..... top van de motorsport :wink:
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: MGFIM11

    door RemcovanKuilenburg » zo feb 27, 2011 12:39 pm

    Aiiii dat wist ik nog niet :roll:
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: MGFIM11

    door RemcovanKuilenburg » di apr 12, 2011 12:17 am

    Wij zijn op bezoek geweest bij Sunparks (Center Parcs) Eifel in Gunderath om de mogelijkheid te onderzoeken om dit park als ons hoofdkwartier te kiezen voor MGFIM11. En deze locatie is bijzonder mooi en zeer geschikt voor ons doel. Men liet ons onze eigen privé parkeergelegenheid zien (zelfs met eigen slagboom en wachthuisje J), een enorme variëteit aan bungalows, onze eigen feestruimte, en nog veel meer. Ook hebben zij goede contacten met hotels in de buurt dus ook hier liggen goede mogelijkheden. Over een aantal weken werken wij het voorstel uit en zullen snel daarna Website 3.0 in de lucht brengen. Vanaf dat moment kunt u uw voorinschrijving veranderen naar een definitieve inschrijving. Als MGFIM11 zullen wij altijd de tussenpersoon zijn, dus hierbij het verzoek niet zelf een reservering met het park te maken. Daarmee mist u namelijk de korting die ons wordt geboden en als organisatie verliezen we dan de coördinatie over wie waar wordt gehuisvest.

    Boven alles hebben we van ons bezoekje geleerd dat het Eifel gebied een schitterende omgeving is. Met prachtige wegen, mooie dorpjes en een variëteit aan bijzondere locaties vlak in de buurt. Dus breng uw camera mee; MGFIM11 wordt een evenement om te herinneren !
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: MGFIM11

    door RemcovanKuilenburg » di apr 12, 2011 12:18 am

    Vanaf nu is het mogelijk, via de http://www.mgfim11.com website, uw definitieve inschrijving te plaatsen voor het evenement. Dit dient te gebeuren in twee stappen; eerst de registratie van u en uw MG details, daarna het boeken van de accommodatie. Als u al een voorinschrijving voor MGFIM11 heeft gedaan kan de eerste stap worden overgeslagen; wij hebben enkel nog uw boeking details nodig. Bezoekt u a.u.b. the website en maak uw deelname aan MGFIM11 definitief.

    De website bevat alle informatie over het programma van MGFIM11 en de prijzen.

    Onze centrale MGFIM11 locatie is het plaatsje Gunderath, prachtig gelegen in het hart van de Duitse Eifel. Het bungalow park biedt alles wat wij nodig hebben inclusief onze eigen privé parkeergelegenheid.


    Hoewel we de details van MGFIM11 tot september nog als verassing willen houden, ziet het algemene programma er als volgt uit:

    Vrijdag 2 september

    Aankomst op het park vanaf 15:00. Er zullen een aantal konvooien vanuit verschillende locaties rijden waarbij u kunt aanhaken voor uw reis naar MGFIM11. Details hierover volgen nog.

    Nadat u bent bijgekomen van de reis is het tijd om uw (nieuwe) MG vrienden aan de bar te ontmoeten.

    Zaterdag 3 september

    Om 10:00 starten we met een lange tourrit door de Eifel. Vergeet niet uw camera mee te nemen want deze omgeving is schitterend!

    Vanaf 19:00 is het buffet van het MGFIM11 diner geopend.

    Ongeveer om 20:30 zijn wij welkom in onze eigen feestruimte op het park. Wij zullen zorgen voor het muzikale entertainment; u kunt ons uw danskwaliteiten laten zien.

    Zondag 4 september

    Om 10:00 starten we met een zondagmorgen toerrit. Het enige dat wij niet kunnen garanderen zijn goede weersomstandigheden; tijdens MGFIM09 was het 27 graden Celsius.

    Vanaf 14:00 verzamelen we op ons parkeerveld voor de ‘locatie festiviteiten’. Met zoveel MG kenners aanwezig op één plek, is dit uw kans alles te weten te komen van MG wat u altijd al had willen weten.

    Om 17:00 sluiten we MGFIM11 af. Maar omdat u het park pas de volgende ochtend om 10:00 uiterlijk moet verlaten, is er nog voldoende tijd om afscheid te nemen.

    Zonder twijfel zult u onze film crew dit weekend tegen het lijf lopen. Hun motto is; “Probeer grappig of interessant te zijn!”. Zij zullen de MGFILM11 DVD produceren die al tijdens het evenement besteld kan worden
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: MGFIM11

    door RemcovanKuilenburg » ma mei 23, 2011 9:22 am

    Wie gaan er eigenlijk allemaal mee naar dit event? Als je plannen hebt om er naar toe te gaan maar het nog net helemaal zeker weet. Hou rekening dat de huisjes beperkt zijn en de aanmeldingen lopen erg storm.

    Tot nu toe uit 15 landen komen er MG F/TF rijders bijeen en het ziet er naar uit dat het een groot event gaat worden.

    01 Remco & Natascha
    02 Bruno & Inge (ov)
    03 Hajo & Daphne
    04. Jelle (ov)
    05. Remieme & em-gee-efke
    06.
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Helmet
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 310
    GeregistreerdCOLON za nov 07, 2009 12:29 pm

    Re: MGFIM11

    door Helmet » do mei 26, 2011 9:00 am

    Kak.. Ik heb dan net een dag mijn sleutel van mijn nieuwe huis en zal dan druk zijn met klussen...
    :cry: Jammer, ziet er namelijk wel goed/gezellig uit allemaal. Have fun.
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: MGFIM11

    door RemcovanKuilenburg » zo jun 05, 2011 11:36 pm

    Gaan er echt niet meer mensen mee naar dit top event? Je kan ook een huisje delen met meerdere mensen wat aardig de kosten drukt.

    Verdere kosten zijn

    € 30 per persoon voor de zaterdagavond (diner en feest) en € 40 per persoon voor alle andere MGFIM11 gerelateerde zaken.

    Dat € 40 per persoon moet ik even uitzoeken of dat juist is.
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: MGFIM11

    door Andros » ma jun 06, 2011 5:56 pm

    Tja, heb al een vrij drukke zomer, ook al plannen om naar de UK te gaan en het eerste weekend van september hebben wij in Zundert het grootste dahliacorso ter wereld waar ik doorgaans ook ga kijken. Dus wellicht volgende :oops:
    De nachtspotter!
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: MGFIM11

    door Bruno » di jun 07, 2011 9:31 pm

    Ik pik gewoon alle evenementen mee die kunnen, de zomer is immers zo weer voorbij, dus wat maakt het uit.


    Ter voorbeeld : ik zit 2 week-ends achter elkaar in de Eifel, 1 keer met MGFim, één keer met de 1000 bochten... Wie doet dit met me na ?
    Kom op, dus he gasten, als er iets wordt georganiseerd is het wel zo leuk voor de organisatie, dat er ook iemand mee doet, of zitten hier alleen maar mensen die graag achter een PC zitten ? ... :-s
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: MGFIM11

    door RemcovanKuilenburg » di jun 07, 2011 10:12 pm

    Bruno, voorstel van onze kant (Natascha en mijzelf) zullen wij een huisje delen met jou en Inge? Een MGF.BE honk!

    Overleg het even met Inge maar Natascha vind het nu al leuk.

    Verder moeten wij de vlaggen en kleding mee nemen aangezien wij ook een tafel hebben. Dus zoals Bruno al zei. Kom op mannen en vrouwen ga gezellig mee!
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: MGFIM11

    door Bruno » di jun 07, 2011 10:16 pm

    is ok !
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: MGFIM11

    door RemcovanKuilenburg » di jun 07, 2011 10:18 pm

    We bespreken het morgen even tijdens het sleutelen aan de ZR.
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
BUTTON_POST_REPLY 135 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten