

ErikB schreefColonVoorlopig is 1 op 6 een Zed-car (al 11 in totaal).


JohanQ schreefColonHeb me vrijdag aangemeld op de Kempenrit 2010 ben nummer 72 waar blijft de rest van de inschrijvingen op naar nummer 100.

Andros schreefColonis er een bepaalde starttijd 's morgens of is het een kwestie van kom maar aan waaien en zie maar wanneer je vertrekt?

Bruno schreefColonWe gaan proberen de ZR ook daar te krijgen (op Z-platen en met Dave achter het stuur). Alleen moet ik hem rechts vooraan nog wat toonbaarder maken.


Kasper schreefColonwordt het niet eens tijd voor een lijstje van deelnemers aan deze 10e Kempenrit?

wimk schreefColonKasper schreefColonwordt het niet eens tijd voor een lijstje van deelnemers aan deze 10e Kempenrit?
zie:
http://www.mgcarclubantwerp.be/index.php?option=com_content&view=article&id=95&Itemid=39
of bedoelde je puur de MGF.be leden?

Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.