mrcarribean schreefColonik zal morgen fotos posten van die tweede zr.

ErikB schreefColonmrcarribean schreefColonik zal morgen fotos posten van die tweede zr.



Bruno schreefColonAllé vooruit, ik zal eens nadenken over de 2 stuks ....


Bruno schreefColonGoed, De 2 stuks verkocht, na ik ze nog eens IRL heb gezien.
Maar als ze zijn zo als je zegt, is het ok, voor mij.
Benieuwd, of hier een slot op mag, ik zal alvast plaats bijmaken voor 2 extra auto's.....dat wordt dan 6![]()


Bruno schreefColonoei, zie dat je dan maar geen extra beschadigingen maakt.
De ene mag je al brengen
PB




ErikB schreefColon:shock:![]()
Ik had Bruno een tijd geleden aan de lijn en we zagen het één en ander al compleet zitten.
Wat mij betreft: "de Paul doet weer een Pauleke."
Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.