Andros schreefColon't Gaat precies juli worden...
ja dat klopt maar niet in antwerpen,in puurs want daar leggen ze dan altijd een circuit van een km uit.
meer details volgen nog
mrcarribean

Andros schreefColon't Gaat precies juli worden...






mgf_stefke schreefColonen inkart mol
daar is het zomerkorting
30euro voor
45minuten karting



.:bert:. schreefColonAlé, ik zal eens beginnen: 17 juli.


Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.