





Bruno schreefColonterwijl de "Daytona type 2", dezelfde diepe klank heeft, even groot is,




Bruno schreefColonJa, maar je hebt hem in ieder geval nog niet IRL gehoord. T'is de diepste grom die ik tot nu toe onder een F hoorde, de Trevor Taylor niet meegerekend.
Denk er ook aan dat Jarno een sportscat heeft , waardoor met de gewone opzet (lees: OEM katalysator), de uitlaat stiller, maar ook nog dieper gaat klinken.


Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.