


Hippert schreefColonWe is alweer een maand geleden dat ik hier wat heb gepost maar ik heb nog steeds geen nieuws over mijn schikking. Best wel irritant want ik zit geld achteruit te houden en durf geen grote uitgaven te doen. Wil graag weten waar ik aan toe ben.

ovi schreefColonBlackFox schreefColon en we reden achter een Fiat 500 Abarth.
Telkens als die 500 op het gas ging, deed ik dat ook en het verbaasde me ergens wel dat ik zo goed kon volgen bij dat kistje.
Heb hem dan maar aangeraden om eens een testbank op te zoeken, want 40pk meer en minder gewicht zou toch een véél groter verschil moeten geven...
...een gewone Abarth heeft een goede 7 sec nodig tot 100 maar zo'n 160 pk versie is nog een pak sneller dus die zal inderdaad eens naar de testbank moeten.



Bruno schreefColonJe hebt de combi er dus niet kunnen uit trekken .... ?![]()


Bruno schreefColonJe hebt de combi er dus niet kunnen uit trekken .... ?![]()


RacingGreen schreefColonDe politieman merkte op dat ik hard aan het optrekken was en zei dat ik zeker 90-100 reed waar ik 70 mocht, en dat ik nog aan het accelereren was...

ErikB schreefColonAltijd goed als je op een beetje begrip kan rekenen.


Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.