BUTTON_POST_REPLY 416 berichten
Groupbuy : KH splitter of Trophy splitter
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » zo apr 27, 2008 6:33 pm

    Ik zit een beetje in dubio,
    wat was ook al weer de prijs van de trophy spoiler?
    je moet nog een nabestelling doen toch?
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • videomike
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 907
    GeregistreerdCOLON wo jan 03, 2007 7:07 pm
    WoonplaatsCOLON Meppel

    door videomike » zo apr 27, 2008 10:46 pm

    Als het er 2 zijn. mogen ze ze zelf bestellen. Boek ik geld over.. Komt het beter ingepakt aan. en scheelt mij een HOOP werk.
    Zwarte MG F LE75 Mark 2 uit 99' 206DK, Beige leer 1e Mod: 52 mm ttb+K&N 57i kit. Zwarte tf 160 velgen, KH splitter, RVS uitlaat
  • PatrickT
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 667
    GeregistreerdCOLON wo okt 20, 2004 8:57 pm
    WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch

    door PatrickT » ma apr 28, 2008 8:24 am

    videomike schreefColon@bakel..

    Ik heb het lijste aangehouden zoals het er orgineel stond. alle vragen die daarna binnen kwamen heb ik niet zo door gegeven aan onze engelsman.



    :roll: ik heb vanaf dag 1 doorgegeven dat de splitter naar Bruno verzonden moest worden, heb dan ook voor verzending naar belgie betaald.
    Platinum F, 75th Anniversary Limited Edition
    K&N 57i, Cat-Bypass, 52mm TTB, Water lever sensor kit, Witte knipperlichten, Lowering pins
  • videomike
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 907
    GeregistreerdCOLON wo jan 03, 2007 7:07 pm
    WoonplaatsCOLON Meppel

    door videomike » ma apr 28, 2008 11:44 am

    @ jager.. Nee hoor..

    * Videomike - KH splitter
    * Kasper - KH splitter - Overgeboekt
    * Sander - KH splitter
    * PatrickT - Trophy
    * Bakel - Trophy
    * Danny KH splitter - Overgeboekt
    * Paul van R KH splitter
    * RrRrik - Trophy - Overgeboekt
    * whelmond KH splitter -overgeboekt
    * Jager- Troppy - overgeboekt

    Belgie
    * Bruno - KH spltter !
    * Carl - Trophy splitter
    * MGF_TV - KH splitter

    Ik zie je toch echt NIET bij belgie staan!
    Zwarte MG F LE75 Mark 2 uit 99' 206DK, Beige leer 1e Mod: 52 mm ttb+K&N 57i kit. Zwarte tf 160 velgen, KH splitter, RVS uitlaat
  • whelmond
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 102
    GeregistreerdCOLON di okt 02, 2007 8:09 pm
    WoonplaatsCOLON Wijchen

    door whelmond » ma apr 28, 2008 2:06 pm

    Yes hij is zojuist binnen gekomen en helemaal in top staat!!

    Netjes ingepakt trouwens, mijn complimenten!


    Is het verstandig om de onderkant nog af te werken (tegen vocht) of is dit niet nodig?


    Gr.
    MG TF LE80 zwart
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    door Rick » ma apr 28, 2008 2:51 pm

    Ik heb er niks aan gedaan. De splitter zit nu al ruim een half jaar erop en zit er nog als nieuw uit.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Avatar gebruiker
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    GeregistreerdCOLON vr aug 31, 2007 11:06 am
    WoonplaatsCOLON Deurne (Antwerpen)-België
    CONTACTCOLON

    door Carl » ma apr 28, 2008 6:36 pm

    Rick schreefColon
    Carl schreefColonIk heb stilaan al wel wat onderdelen gemonteerd hoor..
    ik heb enkel nog los liggen :
    Kofferdeksel achter

    Van een F of TF?


    Van een F. Ik ga het mijne vervangen omdat er beschadigingen van een bagagerekje inzitten.

    Misschien moeten we toch eens babbelen over de splitter, Bruce, heb nogal twijfels over splitters en drempels in de buurt bij mij:
    Ik heb vooral een spoiler besteld omdat de wegligging verschrikkelijk was. Nu blijkt dat mijn stuurgewrichten wel eens de oorzaak van dat probleem kunnen zijn: stilaan was één baanvak niet meer voldoende om vooruit te kunnen rijden.
    Morgen komt ie terug van de garage en dan weet ik meer. Nu nog nieuwe banden en uitlijnen en dan beslis ik over de splitter. Mijn oorspronkelijk idee was om de auto zo origineel mogelijk te houden, en eigenlijk past de trophy splitter niet in dat plaatje
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
    MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
    todo: genoeg voor de volgende jaren .

    Save nature ! Drive a GREEN car!
  • PatrickT
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 667
    GeregistreerdCOLON wo okt 20, 2004 8:57 pm
    WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch

    door PatrickT » ma apr 28, 2008 8:50 pm

    Je quote een post die NIET van mij zelf afkomstig is... speciaal voor jou nog een keer al mijn posts in dit topic:

    PatrickT schreefColon
    indien mogenlijk voor mij een trophy splitter.



    PatrickT schreefColon30 pond incl. shipping is een leuke prijs!

    Nederland
    * Videomike - KH splitter
    * PatrickT - Trophy
    * Bakel - Trophy

    Weet iemand misschien wat het kost om zo'n trophy te laten spuiten?
    Bruno, ik geloof dat je ook een beetje in die business actief was? Als je me een mooie prijs kunt geven mag mijn trophy direct naar belgie verstuurd worden dan regel ik achteraf de verzending wel met den bruno.



    PatrickT schreefColonBruno, heb je al een prijs voor het spuiten van een trophy? Het ligt er dus een beetje aan waar ik de splitter heen verzonden wil hebben...

    Zal iig vanavond 50 euro overmaken.



    PatrickT schreefColonSorry, ik heb het erg druk gehad en het is me ontschoten om de betaing over te maken. Ik beloof dat ik het morgen vroeg doe! (zet het in mn telefoon :D)

    Die van mij mag iig naar Bruno om hem daar dan te laten spuiten. De verzending van belgie gaat naar hem neem ik aan? dus dan zou het op 40 euro komen?



    PatrickT schreefColon40,- is onderweg. Voor de duidelijkheid, hij mag dus verzonden worden naar Belgie -> Bruno.



    PatrickT schreefColon :?: :?: :?:

    ik heb het vorige week overgemaakt, ook duidelijk in dit topic vermeld. Dus het zou er al lang moeten zijn.



    PatrickT schreefColon20-03-2008
    34.18.65.915
    M. Noordanus
    Trophy splitter - PatrickT.
    Verzenden naar Bruno.
    -40,00 EUR

    Lijkt me duidelijk? :?

    ----------
    • Videomike - KH splitter
    • Kasper - KH splitter - Overgeboekt
    • Sander - KH splitter - Overgeboekt
    • Bakel - Trophy - Overgeboekt
    • Danny KH splitter - Overgeboekt
    • Paul van R KH splitter - "Het is bij mij afgeschreven op 18 maart"
    • RrRrik - Trophy - Overgeboekt
    • whelmond KH splitter -overgeboekt
    • Jager- Troppy - overgeboekt
    • SundayOnline - KH + Trophy Splitter - 25 mrt Overgeboekt

      Belgie
    • Bruno - KH spltter ! - "T'mijne is ook in orde ,he Videomike ? ;)"
    • PatrickT - Trophy - Overgeboekt, verzending naar Bruno.
    • Carl - Trophy splitter - "Ik heb overgeboekt, sorry voor de delay, nieuw codedoosje voor online betalen moeten gaan halen :("
    • MGF_TV - KH splitter - overgeschreven


    Zo te zien is alles overgeboekt. Mis er nog 1, en dat is videomike ;)



    PatrickT schreefColon
    videomike schreefColon@bakel..

    Ik heb het lijste aangehouden zoals het er orgineel stond. alle vragen die daarna binnen kwamen heb ik niet zo door gegeven aan onze engelsman.



    :roll: ik heb vanaf dag 1 doorgegeven dat de splitter naar Bruno verzonden moest worden, heb dan ook voor verzending naar belgie betaald.



    Hoe had ik nog duidelijker moeten zijn dan?? :?:

    Maar goed, wat is nu de status?
    Platinum F, 75th Anniversary Limited Edition
    K&N 57i, Cat-Bypass, 52mm TTB, Water lever sensor kit, Witte knipperlichten, Lowering pins
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » ma apr 28, 2008 10:23 pm

    Carl schreefColon Mijn oorspronkelijk idee was om de auto zo origineel mogelijk te houden, en eigenlijk past de trophy splitter niet in dat plaatje


    Een Trophy splitter is natuurlijk wel origineel MG, een KH niet. De Trophy splitter is alleen niet origineel fabrieks af op jouw F geleverd.

    Afbeelding
    Lotus Elise S2 111s
  • videomike
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 907
    GeregistreerdCOLON wo jan 03, 2007 7:07 pm
    WoonplaatsCOLON Meppel

    door videomike » ma apr 28, 2008 10:54 pm

    @ patrick T.

    Hmm. wat raar dat ik dan.. daaraan kom.. het kan ook zijn dat ik HIER bij mij thuis helemaal niks meer krijg. en inderdaad de rest naar bruno gaat...
    Dat kan heel goed kloppen zelfs.. 1e zending heb ik er 4 gekregen.. laatste 6. en volgens mij gaan er 5 naar bruno..

    :D


    Je moet begrijpen dat als je 15! dingen besteld. die naar 15 verschillende mensen moet. met meerdere aflever adressen. .allemaal lijstjes, adressen, verschillende forum namen, en overboekingsnamen.. Je je wel eens kan vergissen :)
    Zwarte MG F LE75 Mark 2 uit 99' 206DK, Beige leer 1e Mod: 52 mm ttb+K&N 57i kit. Zwarte tf 160 velgen, KH splitter, RVS uitlaat
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » ma apr 28, 2008 11:02 pm

    Shit happens :)
    Building >200BHP K-series
  • MGF_TV
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1189
    GeregistreerdCOLON zo okt 24, 2004 7:39 pm
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, België

    door MGF_TV » di apr 29, 2008 10:32 am

    Zijn ze al bij Bruno aangekomen?
  • Avatar gebruiker
    Jager
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1111
    GeregistreerdCOLON zo mei 21, 2006 1:44 pm
    WoonplaatsCOLON Apeldoorn
    CONTACTCOLON

    door Jager » di apr 29, 2008 11:05 am

    videomike schreefColon@ patrick T.

    Hmm. wat raar dat ik dan.. daaraan kom.. het kan ook zijn dat ik HIER bij mij thuis helemaal niks meer krijg. en inderdaad de rest naar bruno gaat...
    Dat kan heel goed kloppen zelfs.. 1e zending heb ik er 4 gekregen.. laatste 6. en volgens mij gaan er 5 naar bruno..

    :D


    Je moet begrijpen dat als je 15! dingen besteld. die naar 15 verschillende mensen moet. met meerdere aflever adressen. .allemaal lijstjes, adressen, verschillende forum namen, en overboekingsnamen.. Je je wel eens kan vergissen :)



    Volgens mij moet die van mij nog komen. Ik zou deze bij jouw ophalen.
    MGF MKII High-Tech, 1.8 120 PK.
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    door Rick » di apr 29, 2008 11:14 am

    Bruce schreefColon... wat was ook al weer de prijs van de trophy spoiler?
    ...

    Wat zou het ongeveer kosten om een trophy spoiler te laten spuiten?
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » di apr 29, 2008 11:54 am

    Rick schreefColon
    Bruce schreefColon... wat was ook al weer de prijs van de trophy spoiler?
    ...

    Wat zou het ongeveer kosten om een trophy spoiler te laten spuiten?


    Ongeveer 75 euro bij een goedkoop adres zonder bonnetje. Reken op meer bij een officiële spuiter.
    Lotus Elise S2 111s
BUTTON_POST_REPLY 416 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten