

Cédric schreefColon8-/ geen nieuws vandaag





Ad schreefColonBruce: na het weekend mag je het wat mij betreft hard spelen. "Alles of niks".
Bruce schreefColonMijn werk is gedaan... ik ben heel duidelijk geweest in wat voor service ik verwacht...... Maar wie weet heb je gelijk Ad, en reageren ze vandaag..

Ad schreefColonBruce: na het weekend mag je het wat mij betreft hard spelen. "Alles of niks".
Bruce schreefColonMijn werk is gedaan... ik ben heel duidelijk geweest in wat voor service ik verwacht...... Maar wie weet heb je gelijk Ad, en reageren ze vandaag..

Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.