






Jager schreefColonIk rij voor mijn werk in Toyota Corolla Verso 2 D-4D 177 pk / 400 NM, die is voor mijn gevoel echt een stuk sneller dan mij F.

RacingGreen schreefColon400 Nm is wel erg veel.
Misschien krijg je ook het gevoel sneller te zijn omdat de Toyota in lage toeren hard optrekt, terwijl een F pas bij 4000 ongeveer lekker begint te blazen? Zou er in elk geval zeker een sprintje tegen willen wagen als ik er één tegenkwam.

Jager schreefColonIk moet eerlijk zeggen dat ik nooit hard rij met de F, gewoon kapje open en lekker te touren

ttdesign6 schreefColonZoals het hoort dusEen Mini S loopt ook echt niet zoveel uit. Mijn schoonmoeder heeft er eentje en ik heb al regelmatig een wedstrijdje gedaan. Goed, hij is wel wat sneller, maar hij heeft dan ook 175pk, maar echt heftig uitlopen of zo doet hij niet.


Jager schreefColonIk rij voor mijn werk in Toyota Corolla Verso 2 D-4D 177 pk / 400 NM, die is voor mijn gevoel echt een stuk sneller dan mij F.

BlackFox schreefColon en we reden achter een Fiat 500 Abarth.
Telkens als die 500 op het gas ging, deed ik dat ook en het verbaasde me ergens wel dat ik zo goed kon volgen bij dat kistje.
Heb hem dan maar aangeraden om eens een testbank op te zoeken, want 40pk meer en minder gewicht zou toch een véél groter verschil moeten geven...


Jager schreefColonRacingGreen schreefColon400 Nm is wel erg veel.
Misschien krijg je ook het gevoel sneller te zijn omdat de Toyota in lage toeren hard optrekt, terwijl een F pas bij 4000 ongeveer lekker begint te blazen? Zou er in elk geval zeker een sprintje tegen willen wagen als ik er één tegenkwam.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit hard rij met de F, gewoon kapje open en lekker te touren


Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.