


Bruce schreefColonnou dat maakt het wel lekker spannend...

MGF schreefColonBruce schreefColonnou dat maakt het wel lekker spannend...
Valt mee, als je recreatief rijdt wordt er amper gevaarlijk gereden. Eerst reden sportief en recreatief nog door elkaar heen, en dat was wél erg spannend.













Bruce schreefColonYep, ik heb nog een redelijk deel over van het stapeltje dat je me gaf op de darkside workshop..
Die ga ik daar mogelijk nog wel onder ruitewissers steken..
Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.