ja sorry, had mijn posting alweer gedelete, omdat ik merkte reeds gereageerd te hebben na het evenement.
De reaktie van Remco doelde op de zin waarin ik schreef dat ik mijn uitdraai maar niet zou publiceren, aangezien het niet om een MG ging.
We hebben een run met en zonder inspuiting van remmenreiniger gedaan, omdat ik met een probleem zat. De remmenreiniger bracht soulaas, niet zozeer in een hogere piekpower (177,9 i.p.v. 175,5 aan de wielen), maar het loste het probleem van het vermeende "turbo gat" wel op. Probleem bleek echter benzine te kort te zijn.
Probleem dient dus gezocht te worden in benzinefilter of pomp, of misschien zelfs injectoren bedenk ik me nu.
voor zij die het wel interesseert ik had 204 pk aan de wielen en 314Nm koppel (zonder remmenreiniger)

. Dat wil zeggen dat ik aardig meer vermogen heb als hij standaard zou moeten hebben, ondanks er nog niks aan werd gewijzigd. hoeveel te veel ? 11 pk en 44Nm koppel. Vooral dat laatste in aanzienlijk.
Mits een eenvoudige ingreep kan het vermogen in een eerste stage nu naar 240 a 250 pk en 400Nm koppel.
Het verbruik van de C70 is een ander verhaal. Ik denk dat de vermogenstoename recht evenredig zal zijn met het verbruik. Nu zit hij reeds op 12-14l/100km.

Gelukkig is het geen dagdagelijkse of 2e wagen, anders stond hij nu op Kapaza
