BUTTON_POST_REPLY 348 berichten
Gooische Vrouwen Rit 2010 op 9 mei
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    door RemcovanKuilenburg » zo mei 02, 2010 6:17 pm

    1. Rick
    2. Stefke
    3. Bruno & Inge
    4. Kevin
    5. Erwin & Aline
    6. Ghostrider
    7. Ivan en Liesbet
    8. Bruce
    9. Paul van R
    10. SmodMog (& Ronald MG TF OV)
    11. Kasper & Marion
    12. Superboer (René & Ellen)
    13. Jero
    14. DirkjeS1
    15. Arjan
    16. Daphne & Hajo, thuis wedstijd kunnen niet achter blijven!!
    17. JohanQ
    18. Geert-Jan
    19. Natascha en Pascal met F van Remco.
    20. Sjel en Rob
    21. Hans en Rosa
    22. Wim& Nathalie Kion
    23. Rob en Elena
    24. Thomas en Desiree
    25. Benny & Heidi
    26. Tom & Paulien (tukker)
    27. Maxime en Edwina.
    28. Crazywolf + kameraad
    29. Paul en Pascale
    30...


    Na de rit word er een BBQ georganiseerd op het schitterende landgoed zonnestraal...

    Eters:
    1. Bruce
    2. Remco, Natascha & Pascal zeker en
    3. Rick
    4. Erwin & Aline
    5. Daphne & Hajo
    6. Geert-Jan en Wendy
    7. Sjel en Rob
    8. Paul van R
    9. Bruno & Inge (ov)
    10.Rob en Elena
    11.Crazywolf + kameraad[/quote]


    Leonie is al eerder afgevallen met haar MG B omdat ze problemen met haar versnellingsbak heeft. Tante van Leonie kan ook niet dus is er nog een MG B minder. Het aantal blijft steken op 29 :lol:

    Hier ook regen. Maar wat nu valt kan volgende week niet vallen.
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    door Rick » zo mei 02, 2010 8:48 pm

    Tukker schreefColonIk heb vandaag een stukje van de route gereden. (zie foto's)
    Ik hoop dat het volgende week droog is. ;)


    Ik ben benieuwd hoe je nu al weet hoe we volgende week gaan rijden. :wink:
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    door Rick » zo mei 02, 2010 8:51 pm

    Bruce schreefColonVies weer niets te doen, verveel me de T*ering... :lol:


    Je had ook aan de slag kunnen gaan met je airscoops. :wink:
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » ma mei 03, 2010 6:21 am

    Rick schreefColon
    Bruce schreefColonVies weer niets te doen, verveel me de T*ering... :lol:


    Je had ook aan de slag kunnen gaan met je airscoops. :wink:


    Dat is waar, maar daar heb ik nog niets voor in huis...
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » ma mei 03, 2010 7:19 pm

    Mijn ov is blijkbaar verdwenen na pagina 12, maar helaas moet ik door omstandigheden toch afzeggen. Nochtans had ik deze rit wel ECHT graag willen rijden. Maar soms willen de zaken echt niet meewerken. Ik zal hier alvast wel duimen voor het mooie weer voor jullie.
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    door RemcovanKuilenburg » ma mei 03, 2010 7:32 pm

    Jammer dat je niet mee gaat. Je gaat heel wat missen :wink: :lol:

    Lunch bij de tafelberg gaat niet door aangezien ze ons aantal niet aankunnen :shock: :? :twisted: Maar ik ben met wat anders in Stijl bezig.

    1. Rick
    2. Stefke
    3. Bruno & Inge
    4. Kevin
    5. Erwin & Aline
    6. Ghostrider
    7. Bruce
    8. Paul van R
    9. SmodMog (& Ronald MG TF OV)
    10. Kasper & Marion
    11. Superboer (René & Ellen)
    12. Jero
    13. DirkjeS1
    14. Arjan
    15. Daphne & Hajo, thuis wedstijd kunnen niet achter blijven!!
    16. JohanQ
    17. Geert-Jan
    18. Natascha en Pascal met F van Remco.
    19. Sjel en Rob
    20. Hans en Rosa
    21. Wim& Nathalie Kion
    22. Rob en Elena
    23. Thomas en Desiree
    24. Benny & Heidi
    25. Tom & Paulien (tukker)
    26. Maxime en Edwina.
    27. Crazywolf + kameraad
    28. Paul en Pascale
    29...


    Na de rit word er een BBQ georganiseerd op het schitterende landgoed zonnestraal...

    Eters:
    1. Bruce
    2. Remco, Natascha & Pascal zeker en
    3. Rick
    4. Erwin & Aline
    5. Daphne & Hajo
    6. Geert-Jan en Wendy
    7. Sjel en Rob
    8. Paul van R
    9. Bruno & Inge (ov)
    10.Rob en Elena
    11.Crazywolf + kameraad
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » ma mei 03, 2010 7:38 pm

    " Lunch bij de tafelberg gaat niet door aangezien ze ons aantal niet aankunnen Maar ik ben met wat anders in Stijl bezig. "

    Heel goed Remco, dat horen we graag... :wink:
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » di mei 04, 2010 6:20 am

    Ooo jongens kijk eens naar buiten, geen wolkje aan de lucht, dit is een voorbode van een hele mooie rit..

    Ik ben het weekend al even op verkenning geweest in de buurt toen ik een tv ging kopen in Naarden. Regio ziet er schitterend mooi uit...
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Arjan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2696
    GeregistreerdCOLON di jan 03, 2006 10:51 am
    WoonplaatsCOLON Nijmegen, Nederland.

    door Arjan » di mei 04, 2010 2:36 pm

    Even een paar vragen:

    * op 9 mei vanaf 9:00 uur verzamelen op het Mediapark aan de Sumatralaan nummertje 45 te Hilversum?

    * Bestaat er naast de gebruikelijke clubkleding ook een dresscode? (aangezien we door het chique Gooi rijden :wink: )

    * Deelname = gratis?

    * Rick zit in de organisatie en moet waarschijnlijk vroeg aanwezig zijn. Dus is er iemand anders om samen met mij vanuit het oosten des lands in colonne daar naar toe te rijden?
    MGTF 135 Trophy Blue 2002 Chrome Pack K&N 57i airfilter
    Foto album
  • Avatar gebruiker
    GhostRider
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 818
    GeregistreerdCOLON wo maart 31, 2004 7:20 pm
    WoonplaatsCOLON Nederland

    door GhostRider » di mei 04, 2010 7:07 pm

    Hopelijk blijft het weer een beetje te pruimen.
    Heb een poging gedaan m'n kap te sluiten en aangezien die de laatste 8 jaar niet dicht is geweest, moet ik dit nog maar eens proberen op een hete dag in de volle zon....
    Bij mij dus een toplessgarantie.... :D
    IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
    Afbeelding
  • Avatar gebruiker
    Tukker
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3057
    GeregistreerdCOLON wo okt 17, 2007 10:29 pm
    WoonplaatsCOLON Nijverdal NL
    CONTACTCOLON

    door Tukker » di mei 04, 2010 9:18 pm

    Arjan schreefColon* op 9 mei vanaf 9:00 uur verzamelen op het Mediapark aan de Sumatralaan nummertje 45 te Hilversum?


    Op het eerste blad staat dat wij op 10.30 gaan rijden. :idea:
    goodgoan Tom

    [b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    door Rick » di mei 04, 2010 11:05 pm

    Arjan schreefColon* op 9 mei vanaf 9:00 uur verzamelen op het Mediapark aan de Sumatralaan nummertje 45 te Hilversum?

    Vanaf die tijd is iedereen welkom, je kunt ook wat langer blijven liggen en wat later komen. De start is rond 10:30.
    Arjan schreefColon* Bestaat er naast de gebruikelijke clubkleding ook een dresscode? (aangezien we door het chique Gooi rijden :wink: )

    Dresscode is uiteraard clubkleding. Voor degene die geen clubkleding hebben is het mogelijk om dat bij Bruce te bestellen. Hij neemt ook clubkleding mee.
    Arjan schreefColon* Deelname = gratis?
    Er zijn geen kosten aan verbonden, buiten het eten en de drankjes. Die zijn vanzelfsprekend voor eigen rekening.
    Arjan schreefColon* Rick zit in de organisatie en moet waarschijnlijk vroeg aanwezig zijn. Dus is er iemand anders om samen met mij vanuit het oosten des lands in colonne daar naar toe te rijden?

    Ben inderdaad vroeg aanwezig.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    door RemcovanKuilenburg » di mei 04, 2010 11:44 pm

    Update.

    Stefke gaat niet mee.

    1. Rick
    2. Bruno & Inge
    3. Kevin
    4. Erwin & Aline
    5. Ghostrider
    6. Bruce
    7. Paul van R
    8. SmodMog (& Ronald MG TF OV)
    9. Kasper & Marion
    10. Superboer (René & Ellen)
    11. Jero
    12. DirkjeS1
    13. Arjan
    14. Daphne & Hajo, thuis wedstijd kunnen niet achter blijven!!
    15. JohanQ
    16. Geert-Jan
    17. Natascha en Pascal met F van Remco.
    18. Sjel en Rob
    19. Hans en Rosa
    20. Wim& Nathalie Kion
    21. Rob en Elena
    22. Thomas en Desiree
    23. Benny & Heidi
    24. Tom & Paulien (tukker)
    25. Maxime en Edwina.
    26. Crazywolf + kameraad
    27. Paul en Pascale
    28...


    Na de rit word er een BBQ georganiseerd op het schitterende landgoed zonnestraal...

    Eters:
    1. Bruce
    2. Remco, Natascha & Pascal zeker en
    3. Rick
    4. Erwin & Aline
    5. Daphne & Hajo
    6. Geert-Jan en Wendy
    7. Sjel en Rob
    8. Paul van R
    9. Bruno & Inge (ov)
    10.Rob en Elena
    11.Crazywolf + kameraad
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • crazywolf
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 697
    GeregistreerdCOLON ma dec 14, 2009 7:29 pm
    WoonplaatsCOLON Houthalen

    door crazywolf » wo mei 05, 2010 12:13 pm

    Dresscode? ... hmm nuja ik heb niks van forum zelf, niet gedacht dat zoiets verplicht was ... weet zelfs nog niet of het mijn ding is dus geen idee of het eenmalig gaat zijn of meermalig.

    Wat kost zoiets? ene moet mijn kameraad dit dan ook? want hij heeft niet eens een MG enkel een mini hij kwam gewoon mee voor tijdverdrijf :roll:
    MGF 160 Trophy Blue
    -421 Piper Header
    -Custom Decat
    -Custom CAI (Paint Bucket Edition)
    -Bastuck sport exhaust
    -White Trophy Alloy Wheels
    -K&N 57i
    -Lowering pins
    CLASSIC MINI (Dark metallic grey)
    -Full Rebuild in progress
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » wo mei 05, 2010 12:18 pm

    crazywolf schreefColonDresscode? ... hmm nuja ik heb niks van forum zelf, niet gedacht dat zoiets verplicht was ... weet zelfs nog niet of het mijn ding is dus geen idee of het eenmalig gaat zijn of meermalig.

    Wat kost zoiets? ene moet mijn kameraad dit dan ook? want hij heeft niet eens een MG enkel een mini hij kwam gewoon mee voor tijdverdrijf :roll:


    Is niet "verplicht", gewoon leuk... :P
    Deze keer zal ik ook per uitzondering lichtelijk "afwijken"... :lol:
BUTTON_POST_REPLY 348 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten