


jantje schreefColonBlue Maniac schreefColonsjirafje schreefColonDaarom wacht ik liever tot ik het adres van bruno heb gekregen zodat ik een wat preciezere routebeschrijving (met tijdsplanning) kan maken.
Laat maar, het is voor mij al geregeld. Een Bijzonder aardige lid van dit Forum heeft zich zonder opgaaf van reden en geheel belangeloos bereid gevonden zijn verworven plek te switchen met mij.![]()
Ik moet eerlijkheidshalve wel zeggen dat het hier een Belgisch lid betreft en dat verklaart dus wel veel.![]()
Bruno, ik ruil dus met Jantje.![]()
Tot zondag……
ik hoop alleen dat ik wel wat vroeger mag komen om eens kennis te maken







Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.