BUTTON_POST_REPLY 339 berichten
MGF snel?
  • Ian
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1246
    GeregistreerdCOLON di apr 15, 2008 6:13 pm
    WoonplaatsCOLON Schilde

    Re: MGF snel?

    door Ian » di maart 15, 2011 2:01 pm

    Dat is onmogelijk! Ik sport 5x per week


    Spieren nemen gewicht in eh!
  • Avatar gebruiker
    Hippert
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 450
    GeregistreerdCOLON di feb 02, 2010 7:13 pm
    WoonplaatsCOLON leeuwarden

    Re: MGF snel?

    door Hippert » di maart 15, 2011 3:34 pm

    Yeah maar als ik stop met sporten word het vanzelf vet.
    En dan moet ik een ander voeding schema nemen

    offtopic!
    1999 antraciet MGF MPi
    (in mijn bezit van geweest van 25-07-09 tot 23-07-11)
  • RacingGreen
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 468
    GeregistreerdCOLON wo apr 15, 2009 5:27 pm
    WoonplaatsCOLON 3582 Koersel

    Re: MGF snel?

    door RacingGreen » di maart 29, 2011 2:34 pm

    Gisteren even voorbij het klaverblad (zeer gekende verkeerswisselaar) met een Audi A3 zitten spelen. Uiteindelijk speelde hij wel met mij :cry:
    Op het rechte stuk kon hij een beetje uitlopen (ikzelf ben tot 180 op de gps gegaan). Toen kwam de afrit en ik moet zeggen die nam de Audi tegen een rotvaart. Had geen zin in ongelukken dus heb hem moeten laten gaan. Was wel een snelle bak en de chauffeur kon best goed een bocht nemen :D ofwel was hij gewoon compleet gek.
    MGF '99 1.8mpi Racing Green ***VERKOCHT 02/08/2013***
    52mm TB, K&N 57i, lowering pins, getinte hardtop, Sony Xplod soundsystem, smoked black lexus achterlichten, zwarte TF 11-spoke velgen, matzwarte air intakes, MAGNECOR KV85 ignition leads, 'bee sting' short aerial, witte pinkers, trophy front spoiler, trophy inserts

    Mijn F in beeld: viewtopic.php?f=16&t=10277
  • Avatar gebruiker
    jantje
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 574
    GeregistreerdCOLON di jul 17, 2007 3:41 pm
    WoonplaatsCOLON Laarne (België)

    Re: MGF snel?

    door jantje » di maart 29, 2011 2:43 pm

    RacingGreen schreefColonGisteren even voorbij het klaverblad (zeer gekende verkeerswisselaar) met een Audi A3 zitten spelen. Uiteindelijk speelde hij wel met mij :cry:
    Op het rechte stuk kon hij een beetje uitlopen (ikzelf ben tot 180 op de gps gegaan). Toen kwam de afrit en ik moet zeggen die nam de Audi tegen een rotvaart. Had geen zin in ongelukken dus heb hem moeten laten gaan. Was wel een snelle bak en de chauffeur kon best goed een bocht nemen :D ofwel was hij gewoon compleet gek.



    daar zijn toch geen prijzen mee te winnen? Gekken volgen doe ik al een tijdje niet meer. Ook al tot mijn schade en schande moeten ondervinden dat die audiedingetjes soms behoorlijk snel kunnen zijn. Bochtjes is soms wel andere koek, maar ja zijn we niet allemaal een beetje gek (en kinds) als we in ons wagentje kruipen.
    :)
    Brooklands F van 1998
    geoptimaliseerd met LLW-kit, lowering pins en K&N luchtfilter
    Daily: Jaguar XE
  • Avatar gebruiker
    RalphDuncan
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 129
    GeregistreerdCOLON vr jan 28, 2011 8:57 pm
    WoonplaatsCOLON Riemst

    Re: MGF snel?

    door RalphDuncan » di maart 29, 2011 4:22 pm

    Eergisteren een Audi A4 achter mij gelaten :thumbsup:
    Zat met zijn lichten te knipperen op de autobaan, ff op het gas en hij werd steeds kleiner in de achteruitkijkspiegel :mrgreen:
    MG-F VVC 1.8i 1996
    Mods:
    K&N filter, BeeSting antenne, Boot Grill, Chrome Hoops
    To Do:
    Elektrische kofferbak opener, Bumperlip
  • RacingGreen
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 468
    GeregistreerdCOLON wo apr 15, 2009 5:27 pm
    WoonplaatsCOLON 3582 Koersel

    Re: MGF snel?

    door RacingGreen » di maart 29, 2011 7:07 pm

    Moet wel vermelden dat de start gebeurde in 4e versnelling, tegen 4000 toeren.
    Op snelheden rond de 120 moet de F toch vaak het onderspit delven tegen snelle diesels.
    Met een lagere startsnelheid had ik hem beter bijgehouden!
    MGF '99 1.8mpi Racing Green ***VERKOCHT 02/08/2013***
    52mm TB, K&N 57i, lowering pins, getinte hardtop, Sony Xplod soundsystem, smoked black lexus achterlichten, zwarte TF 11-spoke velgen, matzwarte air intakes, MAGNECOR KV85 ignition leads, 'bee sting' short aerial, witte pinkers, trophy front spoiler, trophy inserts

    Mijn F in beeld: viewtopic.php?f=16&t=10277
  • Avatar gebruiker
    Hippert
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 450
    GeregistreerdCOLON di feb 02, 2010 7:13 pm
    WoonplaatsCOLON leeuwarden

    Re: MGF snel?

    door Hippert » vr apr 01, 2011 6:39 pm

    Hippert schreefColonVandaag moest ik een kennis helpen met zijn boot en showt vol trots zijn (voor hem nieuwe) aanwinst. Een Peugeot 406 coupe 3.0 V6 met bijna 200PK. Toen we naar huis reden had ik het gelukt dat we een behoorlijk eind over een provinciale weg moesten zodat mijn F goed en geleidelijk kon opwarmen. 8)

    Eenmaal voor het stoplicht kon het feest beginnen, :twisted:
    Wat was ik snel weg en bleef ook voor hem, tot we ongeveer 110 a 120 km/u reden en toen ging hij me langzaam (ECHT LANGZAAM) voorbij. Dit hebben we nog volgehouden tot we ongeveer 200 reden.
    Hij was net iets sneller maar dat was pas na de 120km/u grens.

    Ik was zo blij als een kind met een suikespin in de draaimolen :dancing))

    maar eenmaal thuis aangekomen meteen achter de computer gekropen om te kijken wat de specs zijn van zo'n 406 coupe V6.

    Maximum vermogen 143 kW
    Maximum vermogen 194 pk
    Bij toerental 5500
    Maximum Koppel 267 Nm
    Bij toerental 4000
    Ledige massa 1456 kg
    Topsnelheid 230 km/u
    Acceleratie 0-100 km/u 9.6 s

    Conclusie:
    Een 406 coupe V6 is langzaam! :-?
    Mijn F moet sneller! :|

    Maar qua specs hebben onze auto's gereden als wat er van ze verwacht werd.





    Okay......

    Heel stoer zo'n verhaaltje.
    Maar het lachen is mij al vergaan.
    Vandaag heb ik een briefje gekregen van het Centraal Justitieel Incassobureau.
    170km/u waar 100 km/u toegestaan is, dus ik mag binnenkort bij de officier van justitie op de koffie. Dat betekend dat ik waarschijnlijk een boete kan krijgen van rond de 700 euro en me rijbewijs even moet inleveren (als ik internet moet geloven) Maar heb me zojuist laten vertellen dat er misschien ook wel een cursus aan vast komt te zitten wat mij 2 werkdagen + nogmaals 700 euro kost. Nu hoop ik dat dit laatst bullshit is want het is me sowieso al veel geld.

    Heeft iemand hier ervaring met iets soortgelijks?
    wat staat mij precies te wachten en waar moet ik rekening mee houden?

    Mooi k*t

    Dus oppassen dames en heren!
    1999 antraciet MGF MPi
    (in mijn bezit van geweest van 25-07-09 tot 23-07-11)
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    Re: MGF snel?

    door BlackFox » vr apr 01, 2011 6:41 pm

    Heeft je kennis ook prijs?

    Kunnen jullie samen op cursus :mrgreen:

    Maar wel zwaar kut in ieder geval...
    1999 MGF 75th LE
    2001 Honda S2000
  • Avatar gebruiker
    Hippert
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 450
    GeregistreerdCOLON di feb 02, 2010 7:13 pm
    WoonplaatsCOLON leeuwarden

    Re: MGF snel?

    door Hippert » vr apr 01, 2011 6:51 pm

    Die is niet bereikbaar want die werkt op een sleepboot.
    1999 antraciet MGF MPi
    (in mijn bezit van geweest van 25-07-09 tot 23-07-11)
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: MGF snel?

    door ttdesign6 » vr apr 01, 2011 8:02 pm

    Het spijt me voor je, maar ik denk niet dat de prijzen er om liegen. Je weet hoe Nederland is he. Die cursus weet ik zo niet. Die kan je wel verwachten als je met teveel drank rijdt en dan weer onder bepaalde omstandigheden.

    In ieder geval erg klote, en ik hoop dat (al ben je het zelf schuld :P ) de koffie gewoon Douwe Egberds is en geen drank van goud.
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • Rob
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1965
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 6:39 pm
    WoonplaatsCOLON Sittard

    Re: MGF snel?

    door Rob » vr apr 01, 2011 9:46 pm

    Zwaar zwaar @#$%#&@#$#. Kreeg gisteren ook een prent maar ik mag met 17 km's en 84 euri's niet klagen als ik jouw verhaal hoor.
    Ik hoop dat de officier van justitie een goede bui heeft als je lbij hem langs moet komen.
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: MGF snel?

    door ttdesign6 » vr apr 01, 2011 9:55 pm

    biedt hem een ritje aan :wink:
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • Rob
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1965
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 6:39 pm
    WoonplaatsCOLON Sittard

    Re: MGF snel?

    door Rob » za apr 02, 2011 1:43 am

    De EMG cursus wordt meestal opgelegd als je recidivist bent. Dus wat dat betreft heb je misschien geluk tenzij je natuurlijk een "die hard" bent
  • Avatar gebruiker
    Kevin
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1402
    GeregistreerdCOLON zo feb 01, 2009 3:35 pm
    WoonplaatsCOLON Almelo

    Re: MGF snel?

    door Kevin » za apr 02, 2011 12:01 pm

    cursus kost ong. €775 exclusief de boete...
    jammer dat een ritje zo'n einde heeft...
  • Avatar gebruiker
    Ultimate
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2561
    GeregistreerdCOLON wo dec 23, 2009 10:39 pm
    WoonplaatsCOLON Zaandam (N-Hld, NL)

    Re: MGF snel?

    door Ultimate » zo apr 03, 2011 1:12 pm

    Respect a man's car, and the man will respect you

    - MGF 130 British Racing Green, MY2000 RHD > Project, Klik hier
BUTTON_POST_REPLY 339 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten