Dat is onmogelijk! Ik sport 5x per week
Spieren nemen gewicht in eh!

Dat is onmogelijk! Ik sport 5x per week



RacingGreen schreefColonGisteren even voorbij het klaverblad (zeer gekende verkeerswisselaar) met een Audi A3 zitten spelen. Uiteindelijk speelde hij wel met mij![]()
Op het rechte stuk kon hij een beetje uitlopen (ikzelf ben tot 180 op de gps gegaan). Toen kwam de afrit en ik moet zeggen die nam de Audi tegen een rotvaart. Had geen zin in ongelukken dus heb hem moeten laten gaan. Was wel een snelle bak en de chauffeur kon best goed een bocht nemenofwel was hij gewoon compleet gek.



Hippert schreefColonVandaag moest ik een kennis helpen met zijn boot en showt vol trots zijn (voor hem nieuwe) aanwinst. Een Peugeot 406 coupe 3.0 V6 met bijna 200PK. Toen we naar huis reden had ik het gelukt dat we een behoorlijk eind over een provinciale weg moesten zodat mijn F goed en geleidelijk kon opwarmen.![]()
Eenmaal voor het stoplicht kon het feest beginnen,![]()
Wat was ik snel weg en bleef ook voor hem, tot we ongeveer 110 a 120 km/u reden en toen ging hij me langzaam (ECHT LANGZAAM) voorbij. Dit hebben we nog volgehouden tot we ongeveer 200 reden.
Hij was net iets sneller maar dat was pas na de 120km/u grens.
Ik was zo blij als een kind met een suikespin in de draaimolen![]()
maar eenmaal thuis aangekomen meteen achter de computer gekropen om te kijken wat de specs zijn van zo'n 406 coupe V6.
Maximum vermogen 143 kW
Maximum vermogen 194 pk
Bij toerental 5500
Maximum Koppel 267 Nm
Bij toerental 4000
Ledige massa 1456 kg
Topsnelheid 230 km/u
Acceleratie 0-100 km/u 9.6 s
Conclusie:
Een 406 coupe V6 is langzaam!![]()
Mijn F moet sneller!![]()
Maar qua specs hebben onze auto's gereden als wat er van ze verwacht werd.







Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.