




MG Metro-man schreefColon
PS: den bruno was niet echt gelukkig met zijn busje INOTEC


Bruce schreefColonGleed jij op dat dijkje dan niet ook alle kanten op?

Bruce schreefColon
Hier de resultaten (aan de wielen),
....Naam...............................Auto...................PK's.........Koppel
1) LeSheep...........................MG TF135...........112,0.......140,4
2) Remco van Kuilenburg.......MG F120.............111,3.......160,1


Rick schreefColonBruce schreefColonWat was het die paar km naar de snelweg trouwes spekglad.. ik gleed alle kanten op...
Ik zal dat Stefke daar ook last van had toen we weg gingen bij de Dyno.

Rick schreefColonBruce schreefColonGleed jij op dat dijkje dan niet ook alle kanten op?
Op het dijkje niet, heb daar heel rustig gereden. Alleen voordat ik een bruggetje over moest gleed de achterkant iets weg.


Tukker schreefColonBruce schreefColon
Hier de resultaten (aan de wielen),
....Naam...............................Auto...................PK's.........Koppel
1) LeSheep...........................MG TF135...........112,0.......140,4
2) Remco van Kuilenburg.......MG F120.............111,3.......160,1
Wat is hier de reden van
Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.