Mans schreefColonZiet er goed uit maar het kan beteren daarom weet ik nog een auto waar je eventueel op kan oefenen.
Hoe goed betaal je?

Mans schreefColonZiet er goed uit maar het kan beteren daarom weet ik nog een auto waar je eventueel op kan oefenen.



videomike schreefColonziet er inderdaad heel goed uit.. mooi glad en strak...
Ik vind het alleen zo jammer van de tijd... eerst grondig wassen.. dan met die spuit en de klei erover heen.. dan in de wax... en 2 dagen later schijt een vogel erop en regent het en heb je 6 uur voor niks gepoetst!!![]()
heb het 2 weken geleden mee gemaakt

Eerst met Scratch X om de poetskrassen weg te werken


Bruce schreefColonVol trots heb ik vandaag de auto gewassen, en daarna met water nagewassen (ik heb hier geen tuinslang) en toen de velgen gewassen..
Ik doe denk ik iets fout, want mijn Meguiars velgenspul doet niets..
...

Bruce schreefColon...doe denk ik iets fout, want mijn Meguiars velgenspul doet niets.......





Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.