Inderdaad, we lijken wel een stel "viswijven" als het over MG's gaat, sterker nog, zelfs Inge heeft niet meer aan het zagen geweest, wanneer we nu eindelijk naar huis zouden gaan, toen we tegen elven nog steeds buiten stonden, ze wordt nog een echte.... nu nog de zwarte velgen onder mijn F (zoals Erik) goedgekeurd krijgen.....
Anyway, bedankt iedereen t'was weer zeer gezellig, leuke babbels, lekker eten, enkel het weer nog wat beter volgende keer, en dan zijn de dames ook weer tevrede.
We hebben bij deze ons vast clubhuis gevonden, en oh ja.....
Bij deze werden Bruce en Remieme benoemd tot Promo team en PR verantwoordelijken van dit eigenste forum.
Proficiat guy's, jullie hebben het verdiend !