door LEBLAR » ma mei 23, 2011 1:41 pm
Was een prachtige dag en volop genoten. Dankzij de hulp van Bruno bleef de lekkage beperkt en konden we de tocht desondanks vervolgen. Als ik wakker was gebleven zou de schade beperkt zijn geweest. Nu koste het ook nog een achterlicht.
Veel dank aan de organisatie voor een geweldige dag.
Extra dank aan Bruno, die door zijn kennis en kunde weer snel tot de juiste conclusie en oplossing kwam, en Remco, die vrij probleemloos een achterlicht van een F kapot slaat

. Ook mijn dank aan de aanwezige dames die meteen aanboden te helpen indien er dunne en flexibele handen bij het sleutelen nodig waren

.
En verder veel respect voor alle deelnemers. Indien pech; Niemand rijdt voorbij en in een poging de achterklep te openen zonder schade kwamen er minstens 10 sleutels voorbij om te kijken of ze op mijn F zouden passen. Alles bij elkaar maakt het dat je op een dag met pech toch kunt genieten.
Chapeau!
NB: Heb overigens bij het restaurant koelvloeistof bijgevuld en heb vervolgens zonder bijvullen naar huis kunnen rijden.
NB 2: Bruno en mannen met baarden gaan niet samen
Als het lukt ben ook ik volgend jaar er zeker weer bij.
Ronald Leblanc
1996 MGF VVC Pearlescent FlameRed (inderdaad, niet origineel)
Mod's: Tenza open air filter, Leer stuur, Toyo Proxes T1R, PU bushes achter, KH-splitter, Windscreen, EBC Grooved discs + greenstuff blokken rondom, 80th interieur, 52mm TB, LLW kit, SS coolant pipes, alu radiator
Upcomming: PU bussen voor.
Next: Cool-air induct Tenza.