

Hippert schreefColonGewoon even naar een keuringstation met je auto-ambulance. eerst wegen als er niks op staat en later de Racer er op zetten en weer eens wegen. Volgens mij kunnen ze ook zien hoe de gewichtverdeling van de razer is (dan moet hij wel van de ambu af) Zijn leuke specs om te weten.
In Nederland zij ze misschien vriendelijker maar hier gaat dat niet lukken vrees ik!













Ook het bord aan de zijgevel staat goed. Keep up the good work.


mooi dat de lichtbakken nu een mooie plek hebben gevonden.


Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.