



mailman schreefColon
Op de rekening stond dat ook de nokkenaskeerringen vervangen waren, omdat deze verbrand waren. Die zitten toch op de kop die ik via Ebay gekocht heb? Toch niet 100% OK dan?




mailman schreefColonAl met al een heel duur grapje geweest, tezamen met ook al wat hoge kosten aan mijn boot (heb jij dat ook Remco?), geen feest...
Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.