BUTTON_POST_REPLY 220 berichten
9de Int. MGF Kempenrit
  • Avatar gebruiker
    colintf
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 248
    GeregistreerdCOLON do jan 15, 2009 8:32 pm
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    door colintf » di aug 25, 2009 6:13 pm

    thankyou all for a great weekend / event.

    looking forward to 2010's already

    8)
    colintf
    Colin Murrell
    MG TF160, ZT260SE, ZS115+ (also Dad's '47 TC)

    ZT260 vin 00242 - Probably the only 260 to have driven the full Le Mans circuit? See Avatar picture!
    MG Car Club Z Register V8 ZT Rep.
    MG Car Club MGF Register Regional Rep for Devon & Cornwall and Cotswold Regions.
    MGCC MGF Register International Liaison Rep

    http://www.mgfregister.org/

    http://www.two-sixties.com/main.htm
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » di aug 25, 2009 11:24 pm

    Nog even aanvullend op mijn voorgaande complimenten

    Erik en de rest van de Kempenrit crew: Namens iedereen van MGFIM Bedankt voor de promotie! :thumbsup:

    (tja als driver zie de de pace notes pas ver na afloop van de rit :wink: )

    ik weet het: voor erik is dat een :applaus: voor zichzelf :wink:
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • PieterV
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 613
    GeregistreerdCOLON di dec 11, 2007 9:20 pm
    WoonplaatsCOLON Den Dungen NL
    CONTACTCOLON

    door PieterV » wo aug 26, 2009 11:09 am

    Veel lovende reacties...en terecht :!: Ik heb samen met Jeroen, Jos en Wouter een bijzonder mooie dag gehad.

    Ook namens hen wil ik de organisatie bedanken voor hun vrijwillige inzet. Het kost toch best allemaal veel tijd dit voor anderen te willen organiseren. Wat mij betreft zijn dit de KANJERS die wellicht iets te weinig in het zonnetje zijn gezet tijdens de kempenrit. HULDE !! :applaus: CHAPPOO :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

    Het idee van de naambadges lijkt me een goed plan. Het viel me op dat er veel "onbekende" grijze polo's rondliepen. We zijn een club maar kennen elkaar niet allemaal... Bruce keek me al vreemd aan.. :? Wie is die man :!: :?: :!: een badge kan helpen de drempel te verlagen elkaar aan te spreken.

    Helaas niet aanwezig op de Eemhof, maar wel het plan samen met Jos, Wouter en Jeroen de MG rit in Italie te gaan doen in 2010. Weet iemand hier meer over ?
    MG TF 80th Anniversary, live your dreams !!
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » wo aug 26, 2009 11:31 am

    PieterV schreefColon
    Bruce keek me al vreemd aan.. :?


    Ik kijk altijd een beetje vreemd :wink:
    Ik Had jullie bij de lunch al herkend en Jarno al even herinnerd wie jullie waren, en dat jullie zonder Mr DJ waren..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » wo aug 26, 2009 12:58 pm

    PieterV schreefColonHelaas niet aanwezig op de Eemhof, maar wel het plan samen met Jos, Wouter en Jeroen de MG rit in Italie te gaan doen in 2010. Weet iemand hier meer over ?


    Jammer dat we je op MGFIM niet mogen begroeten.

    Natuurlijk weet ik wel wat meer over Italie maar anders dan dat MG by the Sea het Event of the Year 2010 van de MG Car Club is en dat het eind mei staat te gebeuren kan ik nu ook nog niet zeggen.

    Inschrijvingen zullen via de MG Car Club lopen en reken erop dat er veel meer liefhebbers zullen zijn dan dat er plaatsen zijn. Reken erop dat inschrijven pas over een paar maanden zal kunnen.

    Als MGCCH lid kun je dus beter die site regelmatig raadplegen en het MG-Nieuws lezen.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • PieterV
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 613
    GeregistreerdCOLON di dec 11, 2007 9:20 pm
    WoonplaatsCOLON Den Dungen NL
    CONTACTCOLON

    door PieterV » wo aug 26, 2009 8:55 pm

    Bruce schreefColonIk kijk altijd een beetje vreemd :wink:
    Ik Had jullie bij de lunch al herkend en Jarno al even herinnerd wie jullie waren, en dat jullie zonder Mr DJ waren..


    Goede zelfkennis, Bruce :wink: Natuurlijk ken je ons wel, ik wil alleen de bepaalde afstandelijkheid aangeven binnen een club. Dat viel me gewoon op. Verder ook heel veel leuke gesprekken gehad met (ook) MGF-BEérs :thumbsup:
    MG TF 80th Anniversary, live your dreams !!
  • PieterV
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 613
    GeregistreerdCOLON di dec 11, 2007 9:20 pm
    WoonplaatsCOLON Den Dungen NL
    CONTACTCOLON

    door PieterV » wo aug 26, 2009 9:00 pm

    Kasper schreefColon
    Jammer dat we je op MGFIM niet mogen begroeten.


    Is ook jammer, zeker na de gezellige Kempenrit ! Helaas moet dit MGweekend concurreren :evil: met de Tinadag op Duinrell. Papa moet met zijn meiden mee, caravan mee, MG thuis.....wat een drama.... :cry:

    Nee hoor, ook leuk :D en er komt nog volop MG-plezier :D :D in de toekomst.

    Bedankt :thumbsup: voor je tips over Italie, Kasper en als je wat meer weet mag je me altijd PBén !
    MG TF 80th Anniversary, live your dreams !!
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » do aug 27, 2009 8:47 am

    Nog eens bedankt voor de toffe reacties.

    PieterV schreefColonHelaas niet aanwezig op de Eemhof, maar wel het plan samen met Jos, Wouter en Jeroen de MG rit in Italie te gaan doen in 2010. Weet iemand hier meer over ?


    Duid vooral 24 tot 30 mei 2010 aan op je kalender. Het maximum aantal toegelaten MG's zal vastgesteld worden op 200. De EEOTY's hebben de laatste jaren behoorlijk wat aan populariteit gewonnen. "MG' by the Sea" (om de 2 jaar) is al jaren een event dat bij velen op het verlanglijstje staat.
  • Avatar gebruiker
    jantje
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 574
    GeregistreerdCOLON di jul 17, 2007 3:41 pm
    WoonplaatsCOLON Laarne (België)

    Allen bedankt voor een superleuke dag

    door jantje » vr aug 28, 2009 9:18 am

    Ook wij (Freddy en ikzelf met onze vrouwtjes) hebben bijzonder genoten van deze fijne dag.
    Wij hadden het goede weer besteld, dus als het voor een paar mensen te warm was, sorry daarvoor!

    Ons eerste echte event, en meteen een voltreffer.

    Bedankt aan de organisatie en de vrijwilligers. Alles verliep vlekkeloos en wij hebben echt genoten (en zonder pech deze keer)
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » vr aug 28, 2009 4:47 pm

    Een beetje laat .... Kempenrit 2009 = Klasse
BUTTON_POST_REPLY 220 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten