


ttdesign6 schreefColonDenk dat he tuiste type banden al heel veel verschil maakt. Eerst had ik een onbekend merk erop, dit waren slechte banden, die gleden ook vrij snel. Nu met de Proxes is dit veel beter.

Bruno schreefColonSchaatsen in de regen ?
Als je dat gevoel hebt, denk ik toch dat er zwaar iets mis is met uitlijning etc ....
Je moet alles kunnen dichtgooien en de wagen moet mooi rechtuit blijven gaan !

Bruno schreefColonSchaatsen in de regen ?
Als je dat gevoel hebt, denk ik toch dat er zwaar iets mis is met uitlijning etc ....
Je moet alles kunnen dichtgooien en de wagen moet mooi rechtuit blijven gaan !

.:bert:. schreefColonEen tijdje geleden zo'n nieuwe Alfa Spider een beetje naar huis gereden.
Of hij zich écht aan't geven was denk ik niet, ik anders wel



Mijn F moet sneller!

)Ian schreefColonAfvallen
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.