BUTTON_POST_REPLY 416 berichten
Groupbuy : KH splitter of Trophy splitter
  • DannyVVC
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 296
    GeregistreerdCOLON di jul 17, 2007 9:32 am
    WoonplaatsCOLON Harderwijk
    CONTACTCOLON

door DannyVVC » wo apr 16, 2008 12:41 pm

Er is een uitzondering opgetreden, over het algemeen moet er dan getekend worden voor het pakketje, misschien was je er niet toen ze langs kwamen aangezien je in groningen ben?
    Wishlist:
    alu 52mm TB, Respray

Done: Hardtop, witte pinkers, KH-splitter, 75th ann velgen, black lexus taillights, K&N, Exhaust
  • videomike
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 907
    GeregistreerdCOLON wo jan 03, 2007 7:07 pm
    WoonplaatsCOLON Meppel

door videomike » wo apr 16, 2008 12:53 pm

Nee tot nu toe is er nog altijd iemand thuis geweest..

EN als ik goed kijk zie ik nog steeds GB staan..

Neem aan dat het pakje niet terug gaat naar GReat Brittain als ik niet thuis ben, maar gewoon richting post kantoor?
    Zwarte MG F LE75 Mark 2 uit 99' 206DK, Beige leer 1e Mod: 52 mm ttb+K&N 57i kit. Zwarte tf 160 velgen, KH splitter, RVS uitlaat
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » wo apr 16, 2008 1:11 pm

Het verbaast me een beetje dat zo'n groot pakje met de luchtpost zou gaan en niet via de boot, misschien is dat wat niet helemaal goed is gegaan? maar je kan altijd eens bellen, ze zijn daar heel vriendelijk en behulpzaam.
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • videomike
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 907
    WoonplaatsCOLON Meppel

door videomike » wo apr 16, 2008 1:26 pm

En waar moet ik heen bellen dan? UPS?
    Zwarte MG F LE75 Mark 2 uit 99' 206DK, Beige leer 1e Mod: 52 mm ttb+K&N 57i kit. Zwarte tf 160 velgen, KH splitter, RVS uitlaat
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » wo apr 16, 2008 1:28 pm

videomike schreefColonEn waar moet ik heen bellen dan? UPS?

Ja ergens op de pagina staat een contact nummer, en als je ze daar het T&T nummer geeft en vraagt waarom de route zo raar is kunnen ze je veel meer vertellen..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • videomike
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 907
    WoonplaatsCOLON Meppel

door videomike » wo apr 16, 2008 1:30 pm

Ik kan eind van de middag pas bellen.. ZIt nu volop in me management game :)

Straks debaten of Deaths acceptable zijn tijdens major events :)
    Daarna bel ik wel.. en post ik wat er mij verteld is.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » wo apr 16, 2008 1:34 pm

videomike schreefColonIk kan eind van de middag pas bellen.. ZIt nu volop in me management game :)

Straks debaten of Deaths acceptable zijn tijdens major events :)
    Daarna bel ik wel.. en post ik wat er mij verteld is.

Hebben wij ook wel eens gedaan, rollenspel dat we in een luchtbalon zaten, ieder met een verschillende rol en een doel dat je niet mocht vertellen en dan moest je overleggen wie er uit de balon moest om hem lichter te maken zodat hij niet zou neerstorten.. ik ben er meteen uitgesprongen omdat ik geen zin had in onzin.. maar dat mocht niet.. discussie ging toen meer dan een 1/2 uur over dat ik dood was en dus niet meer weer in de balon kon springen om weer mee toe doen, was eigenlijk best leuk..
  • videomike
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 907
    WoonplaatsCOLON Meppel

door videomike » wo apr 16, 2008 1:35 pm

Dit is ietjes anders dan. Omdat je ook plannen moet schrijven, echt duidelijke statements moet maken. en hier ook duidelijk een winnaar naar voren komt..

Maar echt vermakelijk is het ja!
  • videomike
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 907
    WoonplaatsCOLON Meppel

door videomike » wo apr 16, 2008 4:11 pm

Het pakketje zit ondertussen in Duitsland... :S

er zijn wat dingen mis gegaan bij het sorteren ofziets..

Ik word voor 6 uur terug gebelt hoe het precies zit..
    Dan zal ik even posten Hoe en wat..
  • videomike
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 907
    WoonplaatsCOLON Meppel

door videomike » wo apr 16, 2008 4:35 pm

Goed nieuws!!

Pakketje is onderweg vanuit duitsland, naar drachten. vanuit daar. ws morgen tegen de avond naar Meppel!! :D

Vrijdag verstuur ik de pakketten dus.

Ik heb stewart gemailt en gevraagd hoe het met de verzending van belgie zat.. Ik heb zon donker vermoeden dat deze persoon maar 1! pakket heeft verstuurd! en alleen naar mij. dit denk ik omdat hij maar 1 trackin code gaf. maar zodra hij terug mailt, laat ik het weten..
  • videomike
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 907
    WoonplaatsCOLON Meppel

door videomike » wo apr 16, 2008 7:33 pm

Ik heb stewart gesproken.. en er kunnen maar 4/5 splitters per parcel verstuurd worden.. Ik krijg ze dus, afzonderlijk van elkaar binnen..
    Zodra ik ze heb begin ik te versturen.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » do apr 17, 2008 7:15 am

De worldtour van de splitter, sommige hebben dus al GB, DE, NL en strax BE aangedaan.. die zijn nog eens ergens geweest.. :lol:
  • videomike
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 907
    WoonplaatsCOLON Meppel

door videomike » do apr 17, 2008 11:03 am

Sommige splitters zijn in meer landen geweest dan sommige MG's :D
  • videomike
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 907
    WoonplaatsCOLON Meppel

door videomike » do apr 17, 2008 4:26 pm

Ik heb een aantal splitters ontvangen!

ingepakt ( wat een Klote T*!@#&! werk! ) en verstuurd

Als het goed is ontvangen morgen
    Kasper
    Danny
    en Paul van R hun KH splitter..
    De rest volgt.
  • SundayOnline
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 517
    GeregistreerdCOLON za dec 29, 2007 9:59 pm
    WoonplaatsCOLON Heense Molen, NB, NL
    CONTACTCOLON

door SundayOnline » do apr 17, 2008 4:56 pm

jij ben :thumbsup: bezig!
BUTTON_POST_REPLY 416 berichten