door Bruce » wo dec 06, 2006 8:53 am
Ad ze hebben (wat mij betreft) een nog een halve week.. als aanstaande vrijdag niet al mijn vragen zijn beantwoord en ik een prijsopgaaf van ze heb gekregen ga ik niet verder.
Vragen gaan over de leverdatum en levertijd, wat als ze de leverdatum missen (boete... bij mij waren ze een maand te laat...daar wil ik niet weer op hoeven wachten) betaalingsvoorwaarde, transportkosten transport verzekering en garantie. O en de vraag hoe groot de oval eindstukjes zijn, en of ze ook een 4-2-1 maken.
Geen van deze vragen zijn door hen beantwoord en daar hebben ze toch al zo'n drie weken de tijd voor gehad. Nu snap ik dat het druk kan zijn maar stuur dan een mailtje dat je er op terug zal komen... en negeer het niet zomaar...
Bovenstaande heb ik hen ook geschreven... maar vonden ze niet zo prettig...
Als ze geen geld willen verdienen... dan niet toch?
Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping