






Bruce schreefColonJa, het club polo kan nog altijd besteld worden.. je bent nummer 1, bij 5 orders plaats ik de bestelling..
Misschien is een L net iets aan de krappe kant.. iemand van dezelfde lengte\gewicht een idee?


Pete schreefColon
Hmmmm... dit is alleen voor de ogen van Slaapkop!![]()
Ik ben 1.84 en 93kg, en ik vind de XL toch wat aan de grote kant... de volgende keer zou ik een L nemen.
Pete

Bruce schreefColonIk ben wat kleiner (maar dat maak ik weer goed met grotere velgen) en heb een L die eigenlijk goed zit op de schouders, vandaar dat ik dacht dat ie misschien iets te krap zou kunnen zijn.
Goed, beste Forumers, de derde bestelronde is begonnen,
1) Zlaapkopz L




Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.