Jaded schreefColonKasper schreefColonJa maar dat is Scarlet
So?
Ik heb het enkel over de koplampen in koetswerkkleur.

Kasper schreefColonScarlet Fever is waarschijnlijk de meest bekende MGF in de scene. deze auto is van 1995 en is eens total loss gereden. Met de positieve reacties van de Engelse forumleden heeft Andy deze auto weer opgebouwd tot wat het nu is.
Lees meer op www.sfforever.co.uk met voorwoord door Rob Bell de voorzitter van het Engelse MG forum.

Sander schreefColonDe mijne waren eerst BRG, snel zwart gemaakt want in koetswerkkleur ziet er IMHO echt niet uit. Zwart of niet is mijn mening.
Sander schreefColonWat de Trophy splitter betreft zou in jouw geval de KH splitter misschien nog wel mooier staan, de jouwe oogt klassieker en dat sluit IMHO beter aan bij de KH dan de Trophy.
Sander schreefColonEen zwarte KH splitter ICM zwarte inserts misschien.

Jaded schreefColonToevallig geen foto's meer van?
Ik heb de foto bekeken van hoe hij was in de showroom (in jouw gallery) en ik zie niet dat de koplampen in BRG waren?
Jaded schreefColonKijk, zoiets kan ik dan wel appreciëren. Als het logisch lijkt, dan vind ik het al wat beter.

[/img]
Coen schreefColonErikB schreefColonAnyone asked for pictures ?
Dat is de F zoals ik 'm zou willen hebben! Hij heeft er ook andere stoelen in gezet (of het is geen echte Trophy)

ErikB schreefColonCoen schreefColonErikB schreefColonAnyone asked for pictures ?
Dat is de F zoals ik 'm zou willen hebben! Hij heeft er ook andere stoelen in gezet (of het is geen echte Trophy)
Trophy in BRG![]()
Coen, coen, coen ....
Anyway, jammer dat de velgjes niet echt proper waren.

Coen schreefColonErikB schreefColonCoen schreefColonErikB schreefColonAnyone asked for pictures ?
Trophy in BRG![]()
Coen, coen, coen ....
Anyway, jammer dat de velgjes niet echt proper waren.
Kleurenblind hè! Ik heb het wel vaker dat ik de BRG voor zwart aanzie.

ErikB schreefColonAnyone asked for pictures ?
en meer in detail:

Bruno schreefColonDat was Frank, en aangezien het ook over een BRG gaat, zou het een mooie indicatie zijn voor Jaded.

Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.