ErikB schreefColonBruce schreefColonhet low level water kitje..
Die zal ik mee hebben.
Uitstekend, dank u vriendelijk.. tot strax

ErikB schreefColonBruce schreefColonhet low level water kitje..
Die zal ik mee hebben.



Bruce schreefColonJarno,
Hoe bevalt het geluid?? ongelovelijk he... de eerste keer dat je het hoort... O ik weet het nog goed, samen met Bruno die ook zichtbaar zat te genieten..


Ivan (Vanio) schreefColonInderdaad, zeer geslaagd. En wie won de Duvel Bruce?

Sander schreefColonIvan (Vanio) schreefColonInderdaad, zeer geslaagd. En wie won de Duvel Bruce?
Bruno had geen kansEn laten we eerlijk zijn, het zou zonde zijn als het Belgisch biertje terug naar België moest

MGF schreefColonSander schreefColonIvan (Vanio) schreefColonInderdaad, zeer geslaagd. En wie won de Duvel Bruce?
Bruno had geen kansEn laten we eerlijk zijn, het zou zonde zijn als het Belgisch biertje terug naar België moest
Daarom bood ik me ook aan, maar Erik moest er weer een wedstrijd van maken..![]()

In ieder geval bedankt voor het gezelschap, u was een fijn publiek

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.