Even off topic, maar toch ook weer on topic:
1. Ik heb nog een set chrome dorpellijsten (redelijke staat) liggen met MG logo. Voor diegene die deze nog niet in zijn wagen heeft kan ik die morgen meebrengen. Voor de blingbling ketsjing onder ons: gratis!
2. Voorts heb ik nog twee tankdoppen met ieder een sleutel. Een tankdop is stuk, de andere is in redelijke staat. LET OP!! De normale F heeft er maar 1 nodig! Gratiesj!
3. Daarnaast heb ik nog een set matten voor in de MGF. De matten zijn in redelijke tot goede staat, alleen de logo's zijn vervaagd. Als je vieze schoenen hebt zijn deze gratis, kun je ze eraan afvegen.
4. Een MK1 verwarmingsinstallatie, goede staat. Heb ik destijds vervangen vanwege mijn MK2 interieur. Voor diegene met een lelijk gezicht is deze gratis, die heeft immers al genoeg zorgen.
5. Air scoop inlaten of hoe je die dingen ook noemt. Die dingen aan de zijkant waar die grille in zit. Twee sets zonder grille (dus 4 stuks). In de kleur groen (volgens mij BRG HAMM en BRG iets anders). Voor diegene met de mooiste vriendin zijn deze ook gratis.
6. Groen BRG leer voor over de armsteun en dat andere klepje in de middenconsole (ebay spul). Gratis? Dacht het niet. Voor niets gaat de zon op. Kosten op ebay 30 pond, dus 40 euro. Mogen weg voor 15 euro! Let op: pasvorm is niet ideaal.
Bij het bovenstaande geldt wel de verplichte afname voorafgaand aan de rit! Ik neem niets meer mee naar huis als je aangeeft dat je het wilt hebben haha. Bovendien even tijdig aangeven, zodat ik het nog kan meenemen.
Ruilen voor een ander onderdeel dat je toevallig nog in overtal hebt liggen is uiteraard ook mogelijk