

Alleen op grind sleutelen is minder prettig...
D.B.C. schreefColonWe hebben heel even een paar spetters gehad onderweg en bij de tussenstop, voor de rest was het droog en scheen zelfs de zon soms nog.
Ondanks een een paar stagnerende factoren voor sommigen met o.a. aanrijding, achterlicht slopen etc. verliep de rit goed en het was een erg mooie route om te rijden met plekken waar ik zelfs nog nooit ben geweest.
Het was ook erg gezellig te kletsen met de gezichten die scholen achter de namen.
Cheers!

Kevin schreefColonMooie rit, goed weer en lekker etenAlleen op grind sleutelen is minder prettig...
Hopelijk is iedereen weer goed thuis gekomen!


Voor de forum members met de ontstaande pech was het echt vervelend dat het tijdens een event zoals deze moest gebeuren 






Andros schreefColonEerste keer Gooische Vrouwenrit voor mij en ondanks het gebrek aan een bijrijder heb ik toch een geweldige dag gehad. Als eerste aangekomen bij De Hebberd en toch vrij laat na het diner nog vertrokken met MGF Stefke. Deze rit is zeker voor herhaling vatbaar, volgend jaar kom ik weer gezellig mee rijden


Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.