door Bruno » ma aug 23, 2010 11:32 pm
Mooie foto's allemaal, bedankt om ze met ons te delen !
Ik zou in ieder geval van de gelegenheid nogmaals gebruik willen maken, om een aantal mensen van mgf.be te bedanken :
- Adrian, thanks for being the one, who, each year is the person, who can bring such a lot of UK cars to the continent, to join this event. Super !
- Luc, om de day before telkens weer tot zo'n groot succes te maken, ook daar kruipt tijd in.
- Erik en Fran : Om zo'n knap evenement al 10 jaar met succes op de kalender te zetten. Dit was een enorm werk, dat beseffen we maar al te goed.
- Kasper en Marion, bedankt, om jullie dag helemaal te hebben opgeofferd aan de clubshop. Volgende keer moeten we hier toch eerder een beurtrol in plannen bedacht ik me achteraf ! Ook bedankt voor de mooie petjes die jullie ontwierpen.
- Alle MGF.be'ers die er bij waren : Bedankt om erbij te zijn, en dit evenement te maken tot wat het nu was.
Alle niet MGF.be'ers die een handje hielpen en dit alsnog zouden lezen : Bedankt. Dankzij jullie had ik elk jaar in augustus een week-end om echt naar uit te kijken.
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer