Bruce schreefColonDat word spannend met de TF aangezien er een redelijke kans is op sneeuw als ik het weerbericht moet geloven...
Spannend?? Lijkt me geweldig
Ik zal ws iets eerder van huis moeten vertrekken als de vorige jaren, leenauto van de garage is nl niet zo snel als de 418







