BUTTON_POST_REPLY 255 berichten
10de Int. MGF Kempenrit
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » ma aug 23, 2010 11:02 am

    ttdesign6 schreefColonEn zoals je zegt....tot het volgende evenementje.. :D ( of in Zolder... :wink: )


    Heb even gekeken, zolder is zo''n 45 km voor mij ongeveer. Ik kom graag een keer langs :lol:


    Maar, dan woon jij dichter bij Zolder dan ik. Ik moet zo'n 70 kilometer bollen.. :shock:
    Toevallig geen logeerkamer op overschot.....? :lol: :lol:

    (5orry voor even off topic te gaan... :oops: )
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    door ttdesign6 » ma aug 23, 2010 11:11 am

    Volgens de routeplanner is het voor mij 50 km naar Zolder....dus het zal wel kloppen neem ik aan. Ik was ook wel erg snel thuis gister vanaf afslag zolder tot thuis.

    Helaas geen logeerkamer, wel een caravan indien nodig :P
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    door BlackFox » ma aug 23, 2010 11:39 am

    Stephen schreefColonEnige "minpunt" , en dat is echt al een groot woord, op de eerste zandweg een paar keer op milimeters moeten rijden voor breedhangend struikgewas. 2 keer zelfs uitgestapt. Maar zoals gezegdn kan de organisatie niet aan doen ;)
    De 1e keer waagde ik het me nog maar zag dat 1 van de takken zelfs mijn carosserie raakte.

    F's & TF's hadden hier geen probleem mee waarschijnlijk, maar ik ga echt geen kras in't dak van Zr zetten :P


    Maxime had een enorme kras op de zijkant van zijn ZTT dankzij 1 van die takken en meteen achter hem reed de SV-R, maar daar was op het eerste zicht niets aan te zien.

    @ Ronald en Tom:
    Ik woon zo'n 30km van Zolder, wat win ik? :mrgreen:
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    door ttdesign6 » ma aug 23, 2010 11:43 am

    Een dagje rijden op eigen kosten? :P :lol:
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » ma aug 23, 2010 11:48 am

    ttdesign6 schreefColonEen dagje rijden op eigen kosten? :P :lol:


    Of nog beter...je hebt de eer en het genoegen om mij te sponsoren en me een dagje rijden op Zolder aan te bieden.... :lol:
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    door ttdesign6 » ma aug 23, 2010 11:58 am

    Sluit ik me bij aan :P
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    door BlackFox » ma aug 23, 2010 12:00 pm

    Vreemde prijzen :?

    :lol:
  • Avatar gebruiker
    Bart-K
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 840
    GeregistreerdCOLON di aug 19, 2008 11:14 am
    WoonplaatsCOLON Steenbergen NB
    CONTACTCOLON

    door Bart-K » ma aug 23, 2010 12:05 pm

    Voor mij was de eerste kempernrit helaas ook meteen de laatste, jammer dat dit mooie en zeer geslaagde event in deze vorm geen volgende editie zal kennen.

    Ook veel oude en nieuwe bekenden gezien en gesproken, erg gezellig.
    Ik kijk nu al uit naar toekomstige evenementen.

    Gelukkig de hele dag open kunnen rijden, tot 1km van huis :roll:
    '03 MG ZT 190+ -> my forever car!!
    '05 MG ZT 330 -> because, why not?
    '03 MG ZS 180 -> tracktoy

    You can be a child once, but immature all your life...

    https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland/
  • Avatar gebruiker
    Thomas
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 639
    GeregistreerdCOLON zo maart 28, 2004 12:35 pm
    WoonplaatsCOLON Maassluis Nederland

    door Thomas » ma aug 23, 2010 3:09 pm

    Wat een geweldige dag hebben wij weer gehad.
    De opkomst was machtig. 8)

    Erg gezellig gezeldschap en veel gelachen.

    Voor het eerst in alle jaren de rit (de Lange) niet uit kunnen rijden omdat
    we tijdens onze pitstop ruim een uur op onze tostie moesten wachten en
    we na ruim anderhalfuur pas weer buiten stonden.
    De ca 80 km die toen nog moet worden afgelegd werden een onmogelijke opgave:cry:

    We zien al weer uit naar volgend jaar
    The MG-f reunion "Day" :wink:

    Thomas en Desiree
    Snel....Sneller.....Snelst
  • maarten
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 94
    GeregistreerdCOLON vr aug 06, 2010 9:24 am
    WoonplaatsCOLON sint-oedenrode

    door maarten » ma aug 23, 2010 5:34 pm

    Mooie rit hoor, eerste keer dat ik mee deed.
    Ben benieuwd wanneer de foto's online komen.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » ma aug 23, 2010 5:51 pm

    Achter deze link, vind je er nog meer (en ze zijn prachtig), met dank aan Claude van Roadstergate : klik
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    Maxime
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 91
    GeregistreerdCOLON vr jun 25, 2010 11:54 pm
    WoonplaatsCOLON Hofstade-Zemst

    door Maxime » ma aug 23, 2010 6:41 pm

    Bruno schreefColonen de Mechelse SV-R; Prachtige machine toch, alleen werd hij qua klank toch zwaar overtroffen door de engelse V8-en, die ik dan al wel zo dikwijls aanschouwde en hoorde, maar het mij elke keer toch weer kippenvel bezorgt.


    Bedankt! :wink:
    We hebben vrij rustig gereden, ik kan je verzekeren dat de SV-R ook luid is hoor. :)

    BlackFox schreefColonMaxime had een enorme kras op de zijkant van zijn ZTT dankzij 1 van die takken en meteen achter hem reed de SV-R, maar daar was op het eerste zicht niets aan te zien.


    En die kras is er nog steeds. :( Achja ..

    Er staan gelukkig geen krassen op de SV-R, hij heeft wel in het begin serieus de bodemplaat geraakt.. :shock:

    De zandwegjes vond hij ook niet zo leuk.. voor de rest top! :thumbsup:
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    door em-gee-efke » ma aug 23, 2010 6:52 pm

    Inderdaad, mooie foto's!!!
    MGF Co-pilote
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    door Luc » ma aug 23, 2010 7:03 pm

    Maxime schreefColonWe hebben vrij rustig gereden, ik kan je verzekeren dat de SV-R ook luid is hoor. :)
    Er staan gelukkig geen krassen op de SV-R, hij heeft wel in het begin serieus de bodemplaat geraakt.. :shock:

    De zandwegjes vond hij ook niet zo leuk.. voor de rest top! :thumbsup:


    dat van dat rustig gereden heb ik gemerkt....mooi achter ons blijven hangen in het begin, (of niet kunnen volgen). :lol:


    Ik reed 2 wagens voor jullie en schrok me een bult bij het horen van het kabaal toen je bodemplaat over het tarmac schuurde.

    Voor de rest toch wel een eigenaardige samenloop van omstandigheden. Carl (bestuurder SV-R, die 10 jaar en 1 maand geleden de F aan mij verkocht heeft, was er nu ook bij toen de F de kaap van de 100.000km overschreed..
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » ma aug 23, 2010 7:40 pm

    Ok, ik geef toe dat het weggetje waar we door reden niet het meest gelukkige was en eerder op een smalle tanktrack leek dan op een baantje om MG's te laten over rijden, maar krassen gemaakt door takken, poets je er wel zo uit. Wat ik erger vond waren de putten op dat baantje, de takken, daar lig ik niet van wakker, probeer immers maar eens een krom subframe, of gebroken splitter, of kromme velg terug in orde te poetsen. :wink:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
BUTTON_POST_REPLY 255 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten