grapje Luc, 'k ben blij dat jullie er ook gaan zijn.







Bruno schreefColonmijn goedkeuring heb je dan wel, maar echt centraal is het wel niet natuurlijk, maar jullie kunnen voor vertrek uiteraard hier een koffietje krijgen


Luc schreefColonBruce,
langs welke weg denk je naar Calais te rijden? Over Antwerpen?


Kasper schreefColon...
* Hollanders ( daar reken ik mezelf dan nu ook maar even toe): Grensovergang Hazelberg
...

MGF schreefColonKasper schreefColon...
* Hollanders ( daar reken ik mezelf dan nu ook maar even toe): Grensovergang Hazelberg
...
Bedoel je niet Hazeldonk?

Kasper schreefColon...
(ik denk wel dat Peter dit stukje niet zal willen omrijden.
Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.