
Bruno schreefColonen bic/swift ?



Jaded schreefColonAchterzijde =


Jean schreefColonJaded schreefColonAchterzijde =
Voorkant dan niet? Ik vind ze beide


Pete schreefColon...mijn vrouw stapt uit als ik dit aantrek op de Kempenrit... Ze begrijpt de liefde voor auto's nog niet zo goed, denk ik![]()
![]()
Pete

Jaded schreefColonZe geen keuze laten ... dat is de truk.

Pete schreefColonJaded schreefColonZe geen keuze laten ... dat is de truk.
Je bedoelt dat je je vrouw NIET vertelt dat je dit shirt koopt, dat het al betaald is en dat je het ter plekke op de Kempen rit aantrekt........ klopt, dat is precies wat ik doe![]()
Back on topic maar.... ?


Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.