



Ultimate schreefColonIk vind het altijd wel leuk om te zien

Bruno schreefColonGisteren ook nog even voor transport voor de racer gezorgd :
Ik heb maar terug een auto-ambulance aangeschaft (2de hands). Ik moet de papieren er nog wel voor aanvragen en de nummerplaat (en een passend rijbewijs), maar het rijdt best prettig achter de Merc., alleen lijkt de wagen plots zo klein, eens voor de trailer gespannen. Daarenboven is hij ook een meter breder dan de auto zelf, omdat de racer tussen de trailerwielen zit en niet erboven. Dit maakt dat de helling voor de racer minder stijl wordt en de bumper waarschijnlijk niet steeds er af dient genomen te worden.
In ieder geval, is het wel handig als je zelf je vervoer hebt en niet van 3den afhankelijk bent.

Bruno schreefColonRemcovanKuilenburg schreefColonNog een witte helm er bij en het is compleet.
Heb ik gekocht :














Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.