Ronald MG TF schreefColonWij komen met een Morgan....
Wat is er met de TF?



Wij kunnen hem dromen Nu het routeboek verder uitwerken, zaterdag de 8e nog een keer rijden en kijken of alle wegen nog open zijn. Printen van de routeboeken en dan kunnen we gaan

Murphy schreefColonWij kunnen hem dromen Nu het routeboek verder uitwerken, zaterdag de 8e nog een keer rijden en kijken of alle wegen nog open zijn. Printen van de routeboeken en dan kunnen we gaan
Niet gehinderd door enige kennis wil ik toch nog even vragen of ik nog op "routeboekcursus" moet. Ik ben dus echt een newby op dit gebied en als ik de kans loop om in het Gooi te verdwalen moeten jullie dat even zeggen, dan nemen mams en ik een extra survivalkit (lees lunchpakketje)mee.![]()
![]()




mvg maxime en edwina




Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.