
colchester schreefColon-En dan nog PhillipvanV, hoe ga jij bedeeld worden? een voorstel?
-Bruno, mocht je t'echt niet zien zitten voor die plaatsing-dag, dan mag je mij gerust op een andere (zon)dag inplannen.....


Blue Maniac schreefColonsjirafje schreefColonKevin schreefColonPlaatsing 28-2 :
- Colchester
- Sjirafje (27 -2 kan ook)
- Jantje
- RSV (27 -2 kan ook)
- Kevin
- Blue Maniac
Socialisen 28-2 :
- Bruce
- Kevin
---------------------------------------------------------------------
Plaatsing andere datum (achteraf te bepalen) :
- DannyVVC (ergens in april ivm met vakantie e.d.)
-
----------------------------------------------------------------------
Afhalen alleen (moment af te spreken met Bruno):
-schrokke


Kevin schreefColonmisschien kan ik regelen dat ze in hoorn komen? wacht morgen even af...





Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.