


crazywolf schreefColonps. wie is die zilvere mgf van zonhoven eigenlijk? kwam je tegen op de terugweg

Julien schreefColoncrazywolf schreefColonps. wie is die zilvere mgf van zonhoven eigenlijk? kwam je tegen op de terugweg
Ja ik werd gespot op minder dan 100 m van mijn huis.
Ook van wege mij allen bedankt voor jullie komst en hopelijk zien we elkaar terug voor de 5de editie in 2011.
hier alvast enkele sfeerbeelden
http://www.mgclublimburg.be/Midzomertour%202010/





lucas schreefColonFoto's Midzomertour 2010 in gallery......
http://www.mgf-tf.com/gallery2/v/events/eventsMgfBe/Midzomertour/2010/fotosLucas/
edit Erik: 'k Heb ze een mooi plaatsje gegeven bij de andere Midzomer foto's. Bedankt Lucas !!

Rick schreefColonlucas schreefColonFoto's Midzomertour 2010 in gallery......
http://www.mgf-tf.com/gallery2/v/events/eventsMgfBe/Midzomertour/2010/fotosLucas/
edit Erik: 'k Heb ze een mooi plaatsje gegeven bij de andere Midzomer foto's. Bedankt Lucas !!
Super Lucas, dat je de foto's ook in de gallery hebt gezet!
Zo te zien was het weer een prachtige editie. Spijtig dat ik er niet bij kon zijn.
Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.