Kevin,
Eigenlijk nog even naar een auto onderdelenwinkel voor een nieuwe plaat


Jager schreefColonIk ook een plaat besteld maar ben het spoor bijster waar ik deze nu kan afhalen.
En dan bedoel ik niet de MG van Rick.

Rick schreefColonMaar die platen met gaten er in is ook niet echt mooi. IMO

Herbie schreefColonNieuws voor me jaapieooo ?

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.