Wat mij vooral aan dit evenement aansprak,is dat je ook eens wat anders dan MG's kon bewonderen terwijl je toch het mgf.be groepsgevoel had.
Zeker voor herhaling vatbaar





bakel schreefColon...Ohh dat had ik moeten weten, want met eruit rijden raakte die net me bodemplaat haha.




Demor schreefColonbakel schreefColon...Ohh dat had ik moeten weten, want met eruit rijden raakte die net me bodemplaat haha.
Ja kasper, kun je er niet voor zorgen dat er een kruiwagen zand klaar staat bij dat dingdan kan men af en toe die kuilen weer vullen, mijn wagen raakte hem ook. Verder was het weer leuk geweest.



Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.