Houten was zeker een leuke en gezellige meeting! Weinig reëel geprijste merchandise maar wel veel onderdelen gezien ook voor de F'jes. Begrijp dat daar al een hele verbetering in is geweest dit jaar.
Overigens toch nog wel wat gekocht, een persmapje met een aantal uitgeprinte foto's en een cdr met hoge resolutie foto's (3600*2700)
Niet alle bekende officiële foto's, maar wel een flink aantal!
Een drietal foto's hangen nu in de vitrinekast bij de Mg's en de Roewe, moet zeggen dat het erg leuk staat.
Leuk dat er naast belgen en nederlanders ook nog twee andere landen waren vertegenwoordigd aan de eettafel. Ik vond het erg gezellig en leuk jullie ontmoet te hebben en het restaurant krijgt zeker een goed cijfer van mij
Bedankt nog voor de rit terug Bruce en ook voor het ophalen van het station Pieter en ook nog voor het aanbod Coen. Hopelijk tot snel allemaal
