





Luc schreefColonAhum,
like to change plans.......
ik ga even de mogelijkheid bekijken om er ook een dagje extra tegenaan te plakken. Anders moet ik helemaal alleen (schrik, schrik) de reour maken op zondag.
will keep you informed


jantruder schreefColonHallo allemaal,
Wij gaan niet mee (helaas). Hebben er wat over gewikt en gewogen, maar we hadden nog een paar andere uitgaven die gedaan moesten worden. Bleef niet veel over dus. Maar een volgende keer ? Wij houden er rekening mee. Wensen jullie wel heel veel plezier en een goede reis.




Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.