


Coen schreefColonHeh wat raar, is Jaded nu ook al weg? 28 november was zijn laatste bericht. Ik wou juist graag deze kalender en niet die van het Register...


lucas schreefColonKasper schreefColonSinds het minder actief zijn van Jaded ...
Oeps, werkte Jaded ook al bij Volkswagen![]()

lucas schreefColonLuc schreefColonJa, en hij zit nu op het Porsche Boxter forum
Ik ben hem daar nog niet tegengekomen. Indien wel, dan laat ik hem weten dat jullie hier op hem wachten
Begrijp ik het goed :
Jaded rijdt met Porsche Boxter (optie 1)
Jaded zoekt Porsche Boxter (optie 2)

Coen schreefColonIk snap er niets meer van. Waar is Jaded?
Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.