Zo zegt mijn dealer




Zo zegt mijn dealer

MGF schreefColonZo zegt mijn dealer
Ik zal maar niets meer zeggen over mijn dealer.. Mijn post op AutoWeek over een deukje die zij (per ongeluk) in de deur gemaakt zouden hebben was gelezen door iemand van de dealer en ''de grote baas'' was niet bepaald blij met mij vandaag. Ik heb m'n lesje wel geleerd..![]()


Pete schreefColonHij ziet er weer helemaal tof uit!
Wel jammer van die velgen.... ze zijn net iets te groot, vergeleken met de plastic handgrepen..... RUILEN!?
Pete![]()



Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.