

Coen schreefColonRijden met de achterruit los geeft ook nog een heel erg leuk effect! Je kunt de motor dan perfect horen en het is lekker fris in de auto.

MGF schreefColonCoen schreefColonRijden met de achterruit los geeft ook nog een heel erg leuk effect! Je kunt de motor dan perfect horen en het is lekker fris in de auto.
Een soort van targa rijden dus, handig voor als het regent.



PatrickT schreefColon...dak "up-en-down" gaat laat ik hem gewoon ingeritst zitten. zorg er dan wel voor dat er geen vouwen in je ruit komen.

Coen schreefColonMGF schreefColonCoen schreefColonRijden met de achterruit los geeft ook nog een heel erg leuk effect! Je kunt de motor dan perfect horen en het is lekker fris in de auto.
Een soort van targa rijden dus, handig voor als het regent.
Klopt, dan regent het je er niet in, het kleine beetje regen wat er wel in komt komt op de ruit terecht en is niet zo erg. Probeer het maar eens, het is echt een aparte ervaring.


Bruce schreefColonOo, dat moet ik ook eens proberen, ik heb mijn ruitje nog nooit open gehad..

Coen schreefColonBruce schreefColonOo, dat moet ik ook eens proberen, ik heb mijn ruitje nog nooit open gehad..
Ga het nu meteen maar proberen, straks doe je het nog vaker
Alleen ziet het er van de achterkant niet mooi uit en soms kost het nog wel wat moeite om het ruitje er weer snel in te krijgen.

ErikB schreefColonPS2. Voor de Nederlanders, de Vlaomsche woorden voor drukknopen zijn: presions

ErikB schreefColonHet dak vooraan dan even loszetten (en desnoods ook iets openzetten) en je ritst het raampje weer zo dicht (zonder nodeloze en destructieve jkracht uit te oefenen op de ritssluiting).
PS1. bovenaan het plastiekruitje zitten drukknopen die je kan vastklikken op de T-bar.
PS2. Voor de Nederlanders, de Vlaomsche woorden voor ritssluiting en drukknopen zijn: tirette en presions

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.