ErikB schreefColonRemieme schreefColonNieuw voorstel: BBQ om 17.00
Dat is beter, dan kunnen we nadien in België nog iets gaan eten
Ze hebben in "het Strandhuis" ook wel friet hoor...
Anoniem

ErikB schreefColonRemieme schreefColonNieuw voorstel: BBQ om 17.00
Dat is beter, dan kunnen we nadien in België nog iets gaan eten

Nieuw voorstel: BBQ om 17.00


Pete schreefColonZe hebben in "het Strandhuis" ook wel friet hoor...



Coen schreefColonRemieme schreefColonAls je belooft te komen, valt het wel te regelen hoor Coen
Dan nemen de zuiderburen een Belgisch patatje mee en kun je die opwarmen in de magnitron (Die Sander vast ook wel heeft in zijn auto?
)

bakel schreefColonHopen dat het maar goed weer is zondag, aangezien de vooruit zichten voor donderdag/vrijdag niet denderent zijn.
En klopt dit adres waar we naar toe moeten?
De Boulevard 55
Bergen op Zoom

Ivan (Vanio) schreefColonCoen schreefColonRemieme schreefColonAls je belooft te komen, valt het wel te regelen hoor Coen
Dan nemen de zuiderburen een Belgisch patatje mee en kun je die opwarmen in de magnitron (Die Sander vast ook wel heeft in zijn auto?
)
Ik zal wel zorgen voor de warme 'olie', als jij voor de 'mayonaise' zorgt Coen!
Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.