





ttdesign6 schreefColonBeste forummers,
We houden het nog in de gaten maar gezien de voorspelde regen en een van de grootste wielerrondes van de provincie is de kans groot dat we de rit gaan verplaatsen. Aangezien alles buiten is, ook de tussenstop heb ik weinig zin iedereen een partij nattigheid te mogen voorschotelen.





Rick schreefColonGewoon door laten gaan en rijden we op een later moment nog een keer de route.



Andros schreefColonIk zit er eigenlijk ook op te rekenen. We laten ons toch niet bangmaken door een beetje water, wasdanou
Btw Rick, wel met de F komen als het regent, de ZT is valsspelen he
ttdesign6 schreefColonGoed dan gaat het gewoon door, hopelijk valt het weer mee, het is vooral de hele happening die ik niet verpest wil zien worden door slecht weer, dan is voor mij alle lol er wel vanaf. Nu enkel de route wat gaan omleiden omdat het rond het circuit wel gigantisch druk zal zijn met allemaal fietspipo's.
En die pipo's leveren alleen wat grotere vlekken op je bumper op dan een gewoon vliegje Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.