Bruno schreefColonen in frankrijk, wordt er ook over gesproken, namelijk hier : http://mta2002.free.fr/phpBB2/viewtopic.php?t=354
Vertaling graag

Bruno schreefColonen in frankrijk, wordt er ook over gesproken, namelijk hier : http://mta2002.free.fr/phpBB2/viewtopic.php?t=354





MG Metro-man schreefColonhela
dat zijn ze ja heeft er iemand toevallig het tel nr dan kan ik ze is smsen.
zouden ze nog vrij zijn![]()
![]()
die foto staat al als mijn achtergrond op de pc![]()
![]()
mg metro man
![]()
![]()

MG Metro-man schreefColonhela
dat zijn ze ja heeft er iemand toevallig het tel nr dan kan ik ze is smsen.
zouden ze nog vrij zijn![]()
![]()
die foto staat al als mijn achtergrond op de pc![]()
![]()
mg metro man
![]()
![]()


zouden ze nog vrij zijn
Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.