
Bruno schreefColonSuper leuke outfit gekocht voor Jos en mij.





Bruce schreefColonDat kleintje is voor Bruno? kindermaatje?

ttdesign6 schreefColonIk ben benieuwd mannen!



RemcovanKuilenburg schreefColonNog een witte helm er bij en het is compleet.


RemcovanKuilenburg schreefColonNog een witte helm er bij en het is compleet.






Bruno schreefColonAch, een autoambulance is toch maar een kar op 4 wielen voorzien an een winch?
Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.